Până de curând, companiile aveau două opțiuni pentru marketing prin SMS: o integrare prin API sau o interfață bazată pe web. Știați că acum puteți trimite SMS-uri în masă direct de pe telefon? Aplicația mobilă SMSAPI este o nouă modalitate de a gestiona și trimite campanii SMS. Descoperiți trei moduri de a vă implica clienții pe canalul mobil!
Împreună cu API-ul nostru deschis și portalul web vine noua aplicație mobilă SMSAPI. Aplicația de trimitere SMS actualizată, reîmprospătată și, în general, mai bună este un instrument mult așteptat care face marketingul prin SMS și comunicarea mobilă și mai convenabile. În plus, puteți trimite în sfârșit SMS-uri în masă de pe un smartphone!
Toate cele trei metode au avantajele și dezavantajele lor, dar toate funcționează cel mai bine la unison. Aflați când să utilizați versiunea WWW, integrarea sistemului și accesul mobil rapid.
Descărcați aplicația mobilă SMSAPI
Aplicația mobilă SMSAPI este disponibilă gratuit pe Google Play și App Store. Aveți nevoie de un cont SMSAPI, totuși. Vă rugăm să nu ezitați să îl descărcați și să ne lăsați feedback-ul dvs.!
Descărcați aplicația SMSAPI Android
Descărcare aplicație SMSAPI iOS
1. Aplicația SMSAPI – acces mobil la platforma SMS în masă
Cea mai nouă dintre cele trei, aplicația mobilă SMSAPI, este o completare foarte necesară la setul de instrumente pentru marketing. Care este principalul său avantaj? Acces rapid și simplificat la funcționalitățile de bază ale platformei noastre.
Aplicația va fi utilă în toate situațiile urgente când nu vă puteți conecta la sistem, dar aveți un smartphone. Gândește-te la ea ca la o soluție de urgență care îți stă mereu la dispoziție.
Accesul rapid pe mobil la platforma de SMS-uri în masă va fi benefic în situații neașteptate (de exemplu, mesaje legate de pandemie).
Chiar și fără un computer la îndemână, vei putea comunica cu clienții tăi. Porniți aplicația, introduceți un mesaj, alegeți un grup de contacte și apăsați pe trimitere. Efectuat! Clienții dvs. vor primi notificări în timp util despre chestiuni importante.
În plus, aplicația SMSAPI vine cu mai multe funcții decât trimiterea de mesaje text în masă. De asemenea, puteți să vă verificați soldul, istoricul campaniilor SMS și să gestionați șabloanele SMS. Departamentul nostru IT lucrează la adăugarea mai multor funcții, așa că rămâneți pe fază!
Aplicația de trimitere SMS SMSAPI este foarte ușor de utilizat. După conectare, veți vedea un tablou de bord. Există patru piese: SMS Gateway, Șabloane, Istoric și Deconectare. În partea de jos a ecranului este afișat soldul actual. Atingeți o dală pentru a accesa funcționalitatea selectată.
Caracteristica aplicației: SMS Gateway
Gateway-ul SMS funcționează la fel ca un portal web, așa că ar trebui să vă simțiți ca acasă. În primul rând, selectați numele expeditorului SMS care vă permite să trimiteți SMS-uri cu un nume în loc de un număr.
Cum se trimite SMS-uri cu numele unei companii?
Dacă este prima dată când trimiteți SMS-uri online, va trebui să navigați la Portalul pentru clienți SMSAPI pentru a adăuga și a verifica numele expeditorului SMS.
Următorul pas este conținutul SMS – mesajul pe care urmează să-l trimiți clienților tăi. Este timpul să strălucești, dar ține cont de trei reguli de bază: fii precis, fii direct și folosește un URL scurt.
În partea de jos a câmpului este un contor. Afișează numărul de caractere rămase. Fiecare mesaj text poate avea 160 de litere, numere și simboluri, dar unele sunt numărate diferit. Punerea chiar și a unui caracter special (cum ar fi diacritice poloneze precum ą, ę, ń) limitează cota la 70. Contorul vă va anunța despre orice caracter special introdus în câmpul mesajului.
Cum se trimit SMS-uri mai lungi de 160 de caractere?
Dacă doriți, puteți chiar să trimiteți mesaje mai lungi de 160 de caractere. Acesta va fi trimis în părți și va trebui să plătiți pentru fiecare în mod normal, dar clientul care îl primește le va vedea ca un mesaj text lung. Această caracteristică se aplică tuturor celor trei metode și poate fi configurată în Portalul pentru clienți.
Cu conținutul pregătit, puteți trece la pasul următor – selectarea destinatarilor. Puteți alege contactele salvate în contul dvs. SMSAPI (le puteți gestiona în portalul web) sau le puteți introduce manual. Nu uitați să separați fiecare număr cu o virgulă. Important: includeți codul de țară la începutul fiecărui număr.
Mai jos este o ultimă opțiune de selectat. Puteți alege dacă să lăsați caractere speciale sau să le înlocuiți cu versiuni standard. Deși s-ar putea să nu sune semnificativ, înlocuirea lor vă poate economisi un dolar sau doi atunci când trimiteți campanii mai mari. Vă sfătuim să le înlocuiți în orice moment, pentru a fi sigur și în siguranță.
Cu toți pașii finalizați, puteți să atingeți următorul și să treceți la ecranul Rezumat. Aici vei vedea toate detaliile despre mesajul pe care urmează să-l trimiți. Acordați atenție câmpurilor Destinatari și Număr de mesaje și Cost. Dacă totul este în ordine, atingeți Trimiteți un mesaj. Ar trebui să vedeți ecranul Succes!?
Caracteristica aplicației: șabloane de mesaje
Aici puteți vizualiza, edita, șterge și adăuga noi șabloane de mesaje. Sunt la îndemână, mai ales în cazul unor situații urgente sau neașteptate. Cel mai bine este să pregătiți câteva mesaje predefinite pe care le puteți utiliza în situații de urgență. Fă-ți timp pentru a-ți planifica comunicarea.
În acest panou, puteți utiliza, de asemenea, șablonul existent pentru a trimite o campanie – atingeți trimite. Veți fi redirecționat către SMS Gateway cu câmpul de conținut completat cu mesajul selectat. Desigur, puteți modifica șablonul în orice moment.
Caracteristica aplicației: istoric
Istoricul vă oferă o listă de mesaje trimise. Ele sunt împărțite în două categorii: singular și in masă. Făcând clic pe un mesaj, puteți vizualiza detalii precum starea, costul, conținutul și data. De asemenea, puteți filtra mesajele trimise după un număr de client.
2. Portalul web SMSAPI – dashboard -ul tau de marketing prin SMS
Un portal web (numit și Portal pentru clienți) este cel mai elementar punct de acces. Oferă cel mai larg set de instrumente și vă permite să vă configurați contul. Dashboard-ul SMSAPI este centrul de comandă în care configurați toate caracteristicile. Aici vei genera token API, vei seta subconturi, vei înregistra nume de expeditori SMS și multe altele.
În primul rând, aș dori să subliniez faptul că încurajăm clienții să-și împărtășească experiența și feedback-ul despre serviciul nostru. Ne ajută să stabilim un curs al schimbărilor și să planificăm mai bine îmbunătățirile platformei SMSAPI.
Majoritatea utilizatorilor laudă Portalul pentru ușurința în utilizare, claritatea și navigarea intuitivă. Dar există întotdeauna loc de îmbunătățire, așa că mergeți mai departe și trimiteți-ne feedback-ul dvs.! În plus, după votul popular, cele mai importante caracteristici sunt:
– Rich media vă permite să atașați conținut suplimentar la mesaj, de exemplu, fișiere, videoclipuri, imagini sau PDF-uri. Caracteristica se bazează pe instrumentul de URL-ul scurt ce duce destinatarul la fișierele, site-ul sau orice alt material dorit.
– Sistem Opt-out care automatizează gestionarea abonamentului pentru clienții dvs. Cu un singur clic pe linkul inclus în mesajul text, aceștia își pot elimina numărul din campaniile viitoare. Instrumentul Unsubsc.me este o soluție conformă cu GDPR, care ajută foarte mult la trimiterea de mesaje mai bune, orientate spre obiective.
– Notificările prin SMS ajută la organizarea timpului și a mementourilor despre plățile, vizitele sau întâlnirile viitoare. Notificările automate prin SMS permit companiilor să-și mărească veniturile, asigurându-se că clienții se afișează efectiv la data stabilită sau evită taxele. Ele sunt, de asemenea, de neprețuit în timpul crizelor, atunci când ajută la informarea despre amenințările de securitate sau de sănătate.
Dacă aveți nevoie de o prezentare a portalului, vă recomandăm să urmăriți seria noastră de screencast SMSAPI Rezolvă singur pentru a obține toate detaliile. În fiecare episod, trecem pas cu pas prin toate funcționalitățile opțiunilor.
Configurarea de bază a contului SMSAPI
Călătoria dvs. de marketing prin SMS începe cu înregistrarea contului SMSAPI, dar trebuie să faceți câteva lucruri înainte de a merge mai departe. Această configurație de bază se face o singură dată.
Să începem cu elementele de bază. Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să finalizați înregistrarea furnizând detaliile companiei dvs. Acestea sunt esențiale pentru toți pașii ulterioare, cum ar fi înregistrarea numelui companiei pentru a înlocui numărul din mesajele trimise.
Ca și observație, dacă doriți să testați platforma noastră, puteți sări peste pasul de mai sus, dar rețineți că unele funcții esențiale vor fi blocate. Din motive de securitate, trebuie să vă verificăm contul înainte de a vă permite să trimiteți SMS-uri de marcă sau să folosiți linkuri în mesajele text.
Cu configurația de bază finalizată, puteți începe să utilizați tot ceea ce avem de oferit. Și există o mulțime de funcții pe care le poți folosi!
Cum se primesc SMS-uri de la clienți?
Dacă utilizați numere virtuale de mobil, puteți primi mesaje trimise de clienții dvs. Toate SMS-urile primite sunt stocate și sunt accesibile în portalul clienților.
3. SMSAPI SMS API – integrați-vă sistemul în comunicarea prin SMS
Dacă conduceți o afacere online, probabil că utilizați un software, CRM, automatizare de marketing sau platformă de comerț electronic. Amploarea activităților tale necesită automatizarea comunicării, în principal mesageria tranzacțională, autentificarea în doi factori și chiar marketingul. Introduceți API-ul SMS!
După cum sugerează numele nostru, API este o parte fundamentală a platformei prezente încă de la începutul SMSAPI. Interfața este descrisă în detaliu în instrumentele Documentation și Swagger. Pentru a face comunicarea cu API mai simplă, am pregătit și biblioteci SMS API pentru a ajuta dezvoltatorii să o implementeze în multe limbaje de programare populare.
Pentru a începe să trimiteți SMS-uri prin API, trebuie (desigur) să aveți un cont SMSAPI activ și cheia specială (token) necesară pentru autorizare.
Urmează un mesaj de testare cu obligatoriu „Hello world!” Cu prima solicitare făcută corect, se poate începe să se gândească la un scenariu de afaceri.
Prin intermediul API, puteți trimite SMS-uri online și primi mesaje prin soluția SMS bidirecțională (folosind mecanismul de apel invers), puteți prelua rapoarte de livrare, gestionați baza de date de contacte și multe altele. Securitatea este un factor critic în serviciile noastre, de aceea tot traficul este criptat. Folosim token TLS 1.2, autorizare OAuth2 și oferim o opțiune de filtrare și blocare a adreselor IP care se pot conecta prin API.
Cu ajutorul a sute de integrări gata făcute, puteți trimite mesaje text clienților dvs. direct din software-ul dvs. Tot ce aveți nevoie este un token API (cel pe care îl veți genera în portalul web) pentru a vă automatiza comunicarea.