Lady-shopping-for-black-friday

Table of Contents

Este clar că companiile folosesc deja marketingul prin SMS pentru a se conecta cu clienții lor pe tot parcursul anului, iar această strategie va da roade și mai mult în timpul Black Friday.

Cumpărăturile mobile continuă să domine peisajul comerțului electronic. Prognozele sugerează că 75% dintre consumatori vor face cumpărături online în timpul Black Friday – 2024 din acest an, 45% dintre aceștia făcând cumpărături prin intermediul dispozitivelor mobile.

Companiile care se pot conecta eficient cu clienții lor în timpul Black Friday 2024 vor avea cu siguranță un avantaj față de concurență. Iată cele mai bune 3 sfaturi pentru a executa o strategie de marketing prin SMS de succes pentru Black Friday.

1. Începeți să planificați înainte de Black Friday

Nu vom obosi să vă reamintim că planificarea este importantă, chiar dacă o știți singuri.

Pentru a capta atenția publicului și a crea anticipare, începeți campania SMS de Black Friday cu mult timp înainte. Începeți să oferiți oferte exclusive pentru a crea un fel de anticipare care va rezona cu clienții dvs. Începând devreme, garantezi că se vor gândi la tine când își vor începe cumpărăturile de sărbători.

Unele companii raportează că până la 20% din vânzările lor anuale provin din perioada scurtă de 2-3 săptămâni din noiembrie, care se învârte în jurul Black Friday și Cyber Monday. Acest lucru arată clar de ce marketingul de Black Friday ar trebui să fie una dintre prioritățile de top pentru companii.

2. Segmentați și personalizați

Personalizarea nu este doar un cuvânt la modă în mediul concurențial de astăzi, este obligatorie pentru succesul marketingului prin SMS, mai ales în timpul Black Friday. Segmentându-vă baza de date de persoane în funcție de preferințele, istoricul achizițiilor și implicarea lor, vă puteți formula mesajele într-un mod care va rezona cu fiecare consumator în parte.

Infocasetă:

Dacă numele din baza de date nu încep cu majuscule, puteți remedia cu ușurință acest lucru adăugând parametrul [%first_name:capital%]. Sistemul se asigură că fiecare nume are o intrare validă. De exemplu, numele “michael” este înlocuit automat cu “Michael”. Opțiunile suplimentare sunt explicate în portalul pentru clienți.

Iată câteva idei de segmentare:

  • Clienți VIP: Răsplătește-ți cei mai fideli clienți cu acces anticipat exclusiv la oferte și promoții speciale de Black Friday. Și, desigur, personalizează-le experiența trimițându-le un mesaj creat personal pentru ei, mulțumindu-le pentru loialitate și evidențiind faptul că sunt clienții tăi VIP.
  • Cumpărători anteriori de Black Friday: analizați comportamentul consumatorilor din campaniile anterioare de Black Friday pentru a înțelege preferințele clienților. Recomandați-le produse similare cu achizițiile anterioare de același tip. Încurajați clienții să profite de actualul Black Friday și în acest an.
  • Abonați existenți: Identificați-vă abonații SMS care interacționează în mod regulat cu compania dvs. prin SMS și vă vizitează site-ul web. În campania SMS curentă, evidențiază ofertele limitate, vânzările rapide sau ofertele de pachet. Folosiți un stil captivant și nevoia de acțiune rapidă pentru a genera conversii în perioada de vânzări.

Coduri de reducere

Funcția de cod de reducere din portalul SMSAPI vă permite să generați/importați coduri pentru a fi utilizate în serviciul nostru.

  • Abonați noi: Întâmpinați abonații noi în lista de campanii SMS cu o ofertă specială sau un cod de reducere pentru prima lor achiziție de Black Friday. Prezintă-le povestea mărcii tale și evidențiază beneficiile cumpărăturilor cu tine în acest sezon de vârf al cumpărăturilor. Folosiți îndemnuri clare și stimulente pentru a încuraja prima achiziție și pentru a începe să mențină o relație pe termen lung.

3. Faceți un program pentru trimiterea SMS-urilor

Crearea unui program bine planificat pentru trimiterea tranșelor SMS pentru campania ta de Black Friday va avea un impact maxim și un rezultat bun. Practica noastră arată că cel mai bine este să trimiteți campanii SMS de până la 7 ori pe lună, dar nu mai mult sau o dată sau de două ori pe săptămână. În perioada de Black Friday și Cyber Monday, poate doriți să creșteți ușor frecvența mesajelor pentru a crește interesul și a declanșa acțiuni rapide din partea clienților.

Exemplu de program de trimitere a campaniilor SMS:

  • 7 înainte de Black Friday: Provoacă entuziasm cu un SMS teaser care anunță oferte bune și oferte exclusive. Folosește un limbaj convingător pentru a crea anticipare în rândul abonaților tăi.
  • Cu 3 zile înainte de Black Friday: Oferă acces anticipat clienților VIP cu oferte exclusive de precomandă. Acest lucru nu numai că recompensează loialitatea acestor clienți, dar încurajează și achizițiile timpurii și implicarea.
  • Cu 1 zi înainte de Black Friday: evidențiați promoțiile cheie care urmează și reamintiți abonaților să se aștepte la oferte în ziua de Black Friday.
  • Ziua de Black Friday: Informați clienții despre noi oferte, reduceri și actualizări în timp real (îi puteți informa despre disponibilitatea stocurilor). Creați un sentiment de urgență în SMS-uri cu oferte limitate în timp și vânzări 24 de ore pentru a stimula publicul să acționeze imediat.
  • 1 day after Black Friday: Extindeți entuziasmul și impulsul vânzărilor cu un mesaj SMS de urmărire. Evidențiați orice oferte disponibile, promoții extinse sau produse noi pentru a atrage mai mult interes și a crește vânzările după Black Friday. Extinderea vânzărilor de Black Friday poate fi o strategie puternică pentru a atrage achiziții suplimentare de la clienții care ar fi ratat afluxul inițial sau care încă iau în considerare.

Mesajele SMS sunt una dintre cele mai populare forme de comunicare electronică, miliarde de oameni trimițând și primind mesaje SMS în fiecare zi. Datorită acoperirii sale aproape instantanee către consumatori și a ratei de deschidere de 98%, este clar de ce atât de multe mărci aleg SMS-ul ca parte esențială a strategiilor lor de mesagerie pentru Black Friday și Cyber Monday.