Table of Contents
Probabil că folosiți deja marketingul prin e-mail pentru a trimite mesaje clienților dumneavoastră. Dar dacă nu v-ați gândit încă la marketingul prin SMS, acum este momentul! Este o strategie puternică care merită să fie în fruntea listei de modalități de a ajunge la consumatori.
Cu 4,2 miliarde de utilizatori la nivel mondial, 62% din populația lumii are acces la un telefon mobil. Acest lucru îl face să fie cel mai răspândit produs de pe planetă. Utilizatorul mediu își verifică telefonul de 344 de ori pe zi, petrecând aproape 4 până la 6 ore uitându-se la ceva.
Acest lucru prezintă oportunități fenomenale pentru comercianții cu amănuntul și pentru comerțul electronic, deoarece 95% dintre oameni primesc SMS-uri chiar și atunci când nu au acces la internet și la alte aplicații de mesagerie. În plus, 75% dintre clienți VOR să primească SMS-uri de la comercianții lor favoriți.
Aceste statistici arată că marketingul prin SMS nu este doar important, ci și un instrument indispensabil pentru comercianții cu amănuntul și proprietarii de magazine de comerț electronic.
Iată cum campaniile de SMS în masă vă pot ajuta magazinul de comerț electronic:
Mesajul SMS ajunge la mulți utilizatori deodată
Cea mai mare pierdere cu care se confruntă comercianții în acest moment este că mesajele lor de vânzări nu sunt văzute de suficiente persoane.
Dezvoltarea campaniilor publicitare nu este ieftină și chiar dacă faci totul cum trebuie, cel puțin zece dintre concurenții tăi vor face același lucru ca și tine.
E-mailul ca canal vă oferă acces direct la un potențial client, dar problema cu e-mailurile este că, de cele mai multe ori, acestea sunt marcate ca fiind spam sau promoționale și nu ajung niciodată în cutia poștală a potențialului client.
Cu toate acestea, în cazul campaniilor SMS, nu există filtre de spam și nici bariere în calea primirii. Acestea sunt livrate în mai puțin de 10 secunde către potențialul client și vă permit să îl influențați într-un mod eficient.
Ușor de creat și eficient din punct de vedere al costurilor
Unul dintre principalele avantaje ale SMS-ului, pe care aproape niciun alt canal publicitar nu îl poate egala, este simplitatea sa. Puteți utiliza un singur șablon la nesfârșit și acesta va genera rezultate în mod continuu.
Acest lucru se adaugă la faptul că 98% dintre mesajele text sunt cititeefectiv.
Având în vedere că majoritatea clienților sunt expuși la oferte prin SMS, probabilitatea de conversie crește semnificativ, ceea ce face ca această soluție să fie cu adevărat rentabilă pentru orice proprietar de magazin fizic sau online.
În cadrul serviciului clienți, utilizarea SMS-urilor reduce numărul de apeluri telefonice. Clienții pot trimite un text rapid atunci când le convine, iar întreprinderile pot răspunde în timp real. De aceea, notificările automate sunt o modalitate excelentă de a rezolva cazurile înainte ca acestea să devină probleme.
Dacă aveți un magazin, asigurați-vă că optimizați și eficientizați comunicarea prin integrarea platformei dvs. de comerț electronic cu platforma de Bulk SMS, SMSAPI.
Important!
SMS-ul perfect constă într-un mesaj ușor de înțeles și un link care duce la oferta specifică. Adăugarea a prea multe informații poate reduce eficiența acestuia.
Cea mai rapidă metodă de a introduce noi produse pe piață
Ori de câte ori trebuie să lansați un produs nou, există incertitudine cu privire la modul în care acesta va fi primit de către publicul dumneavoastră. Împreună cu aceasta vine și problema modului de a lansa vânzările, având în vedere că nu există clienți existenți pentru produs.
În acest caz, SMS-ul este cel mai bun instrument pentru a vă vinde produsul. Prin SMS, puteți face publicitate noului dvs. produs către clienții dvs. existenți, care sunt mai predispuși să îl cumpere, deoarece sunt deja familiarizați cu marca dvs.
Un alt mare avantaj al SMS-ului este faptul că promovarea noului produs se face direct și imediat, nu ca în cazul altor canale publicitare, unde crearea creativității necesită mai mult timp.
Știați că 71% din comenzile Shopify provin de pe dispozitive mobile?
Conform celor mai recente cifre, numărul utilizatorilor de dispozitive mobile față de utilizatorii de desktop 2023 este în creștere în fiecare an. În 2023, nr. de utilizatori de telefoane mobile la nivel global este estimat la 6,8 miliarde, ceea ce reprezintă o creștere anuală de 4,2%.
Acest lucru demonstrează că, atunci când trimiteți mesaje de marketing prin SMS, vă implicați clienții pe dispozitivele lor mobile și îi conduceți către site-ul dvs. web, unde este posibil să se decidă să facă o achiziție.
Monitorizarea coșurilor abandonate în cumpărăturile online
Conform studiilor, numărul mediu de coșuri abandonate de clienți este de aproximativ 70%.
Persoanele cu produse abandonate în coșurile de cumpărături online sunt cel mai probabil clienți potențiali, potențiali clienți sau clienți care revin.
Aceștia sunt oameni care intenționau să cumpere un produs, dar au renunțat în ultima secundă din cauza unei distrageri, a unei întreruperi sau a unei ezitări.
Puteți configura texte automate care sunt declanșate de fiecare dată când un utilizator vizitează pagina coșului de cumpărături de pe site-ul dvs. web.
Dacă un magazin de comerț electronic dorește să genereze câteva vânzări din coșurile abandonate, poate trimite un text care să arate astfel.
SMS-ul creează încredere în brandul dvs
Atunci când clienții sunt pe cale să cumpere ceva dintr-un magazin necunoscut, nu sunt siguri dacă magazinul este de încredere și dacă pot avea încredere în calitatea produselor. Această incertitudine îi poate împiedica să acționeze.
Mesajele text permit întreprinderilor de comerț electronic să depășească această barieră virtuală și să construiască o părere bună despre marca dumneavoastră.
Încrederea unui client în dumneavoastră este, de asemenea, direct legată de frecvența cu care comunicați cu el.
Cu ajutorul SMS-urilor în masă, puteți trimite urări de ziua de naștere și mesaje de Anul Nou sau chiar să comunicați oferte de sărbători pentru a face evenimentele clienților dumneavoastră speciale. În acest fel, aceștia vor fi și mai impresionați de nivelul de servicii pe care îl oferiți și este foarte probabil să vă recomande și prietenilor lor.
Acum că știți puterea SMS-urilor în masă și tot ce poate face pentru afacerea dvs., faceți următorul pas – creați un cont pe platforma SMSAPI și începeți să trimiteți mesaje SMS astăzi.
Vedeți, de asemenea, cum să organizați o campanie de marketing prin SMS pentru e-commerce.