Table of Contents
Notificările SMS către grupuri de clienți sunt o modalitate eficientă și ușoară de a comunica cu consumatorii din orice sector. De ce aveți nevoie pentru a putea trimite campanii SMS în masă clienților dvs. de pe computer?
SMS-ul este unul dintre cele mai simple, dar mai eficiente canale de comunicare. Aflați mai multe despre platforma bulk SMS și beneficiile pe care le oferă companiilor.
Bulk SMS sau de grup – definiție
Serviciul presupune trimiterea simultană a unui număr mare de mesaje text către mai mulți destinatari. Aceasta este o modalitate eficientă și rapidă de a comunica cu un număr mare de persoane.
Portalul SMS, prin care sunt trimise mesajele, permite diferitelor tipuri de companii, agenții, administrații publice, ONG-uri și instituții să ajungă în mod eficient la grupul lor țintă de clienți, angajați sau consumatori.
SMSAPI – o platformă pentru companii
Platforma pentru campanii de marketing prin SMS este o soluție completă pentru întreprinderi. Dintr-un singur cont, puteți efectua expedieri masive de SMS-uri, puteți servi clienții cu notificări automate și puteți utiliza autentificarea cu doi factori (2FA) bazată pe mesaje text. În plus, puteți primi și mesaje de la clienți. Aruncați o privire la cele trei aplicații principale ale SMSAPI.
Campanii promoționale de marketing prin SMS
Marketingul prin SMS în masă pentru companiile mici și proprietarii de afaceri mici este o modalitate eficientă de a crește vânzările și de a câștiga noi clienți. Cu ajutorul campaniilor în masă, puteți ajunge rapid la clienții dumneavoastră, informându-i despre produse noi, promoții sau oferte speciale.
Exemplu: mesaje pentru clienții unui magazin de îmbrăcăminte
În calitate de comerciant de îmbrăcăminte, puteți trimite mesaje text despre o vânzare sezonieră, despre reducerea unei noi colecții sau despre epuizarea mărimilor. O campanie SMS vă va ajuta să atrageți mai mulți clienți la magazinul dvs. într-o perioadă scurtă de timp și să creșteți vânzările.
Marketingul prin SMS în masă este potrivit pentru afacerile mici care doresc să reducă costurile de publicitate. Trimiterea de oferte promoționale sau reduceri este rentabilă, deoarece permite obținerea unui randament ridicat al investițiilor fără a cheltui un buget mare pentru publicitatea prin SMS.
Exemplu: SMS pentru un studio foto
Dacă sunteți un fotograf care oferă diverse servicii de fotografie, puteți trimite mesaje SMS clienților dvs. cu reduceri pentru ședințe foto, încurajându-i să utilizeze serviciile dvs. în viitor. Astfel, comunicați cu ei în mod regulat și construiți o imagine pozitivă a studioului dvs. foto.
Mesajele, fie că este vorba de e-mail sau SMS, sunt un instrument important pentru construirea unor relații durabile cu clienții. Prin contactul regulat și furnizarea de informații valoroase, companiile pot câștiga încrederea clienților, ceea ce duce la creșterea numărului de comenzi ulterioare și la clienți mai fideli. Strategia de comunicare corectă poate contribui la creșterea și succesul companiei dvs. pe piață.
Marketingul prin SMS și GDPR
Nu trimiteți mesaje fără a obține consimțământul clienților dumneavoastră. De asemenea, includeți întotdeauna un link care să le permită să renunțe la primirea de campanii SMS de la dvs.
Posibilitatea de a trimite mesaje promoționale este doar una dintre aplicațiile de business ale platformei pentru companii. Aflați în ce alte moduri se poate utiliza sistemul de trimitere SMS.
Trimiterea de notificări SMS: confirmări de livrare și de comandă
Trimiterea de notificări SMS este un instrument extrem de util pentru magazinele online și comerțul electronic. Proprietarii de afaceri mici pot automatiza procesul de comunicare cu clienții, ceea ce îmbunătățește foarte mult procesarea comenzilor. Dar nu numai, deoarece este util și în servicii, asistență medicală sau vânzări de orice materiale.
Un exemplu de utilizare a mesajelor SMS automate ar putea fi confirmarea unei comenzi sau a unei programări. Clientul va primi un SMS conform unui model creat de dvs. cu conținut și parametri specificați în prealabil în portalul SMS. Un astfel de mesaj ar putea fi, de exemplu, un SMS la plasarea unei comenzi într-un coș de cumpărături, confirmarea unei programări la medic sau un mesaj, informând despre o problemă tehnică.
Notificările SMS în masă pot conține, de asemenea, toate informațiile relevante de care are nevoie clientul individual prin personalizarea conținutului, de exemplu, data livrării comenzii sale.
În plus, notificările prin SMS oferă o formă de comunicare mai directă decât, de exemplu, e-mailul. Pentru companiile mici care apreciază eficiența, rapiditatea și simplitatea comunicării, SMS-urile sunt un instrument indispensabil în serviciul clienți.
SMS de verificare
Prin SMSAPI puteți trimite, de asemenea, coduri SMS pentru înregistrarea site-urilor web sau validarea datelor. Acest instrument se numește SMS Authenticator. Soluția este utilizată de colosii mondiali (Uber, Microsoft, Booking), dar și de companii mai mici.
SMS-uri de grup cu nume în loc de număr
Puteți schimba numărul de telefon mobil de la care trimiteți mesajul cu propriul nume, de exemplu numele companiei sau al mărcii dvs. Acest lucru va înlocui câmpul “De la:” afișat în SMS. Mesajele cu numele companiei sunt o modalitate simplă de a crește fiabilitatea și eficiența comunicațiilor dvs. corporative.
Trimiterea în masă de campanii SMS de pe computer – cum funcționează?
După cum s-a menționat mai sus, SMS de grup sau în masă înseamnă trimiterea de mesaje text cu scop de marketing către un grup mai mare de destinatari, dar campaniile pot fi trimise și către grupuri mai mici de persoane, separate, de exemplu, în funcție de vârstă, sex sau data la care s-au abonat la un SMS.
SMS către mai mulți destinatari înseamnă să ajungi la un număr mare de persoane printr-o comunicare rapidă și directă. Acest lucru contribuie la o mai mare implicare a publicului și la rezultate de afaceri mai bune.
Încearcă platforma SMSAPI.ro
Creați un cont și primiți un SMS gratuit pentru un test. Echipa noastră vă stă la dispoziție pentru fiecare pas.
Cum să scrieți un mesaj eficient
Pentru a scrie un mesaj text de grup bun, trebuie să vă concentrați pe un conținut clar și concis, evitând utilizarea excesivă a abrevierilor sau a frazelor complexe. De asemenea, este important să includeți un apel clar la acțiune în mesaj, cum ar fi “vizitați magazinul” sau “utilizați reducerea acum”
Galerie de conținut mass-message
Iată câteva exemple de mesaje din care vă puteți inspira atunci când vă creați campaniile SMS de grup.
SMS-uri personalizate
Personalizarea conținutului este un element cheie al campaniilor de marketing eficiente. Utilizând informațiile din baza dvs. de date de contacte sau din alt sistem, vă puteți adapta mesajul la publicul dvs. prin includerea numelui sau a altor informații personale.
De ce funcționează mai bine SMS-urile personalizate? Deoarece destinatarii se simt mai implicați și mai atașați de mesajele care se referă direct la ei, la problemele lor sau la istoricul comenzilor. Acest lucru sporește eficiența campaniei. SMS-urile de grup personalizate, cu o ofertă specifică adaptată la nevoile unui anumit public, generează mai mult interes și încurajează mai eficient acțiunea dorită. Platforma SMSAPI vă permite să trimiteți SMS și să vă gestionați baza de date de contacte. Prin SMSAPI puteți trimite campanii SMS de grup în întreaga lume.
Creați un cont și testați SMSAPI
Înregistrarea SMSAPI este gratuită și durează câteva minute. Plătiți doar pentru volumul de mesaje trimise (puncte) și pentru unele instrumente suplimentare.
Tot ce vă trebuie este un computer cu acces la internet. Serviciul nostru SMS funcționează prin intermediul browserului computerului. De asemenea, puteți descărca aplicația SMSAPI pe smartphone-ul dvs. Obțineți acces la platforma SMS online și la SMS API – creați un cont de testare gratuit pentru compania dvs.