Table of Contents
Dacă doriți să învingeți tot zgomotul din sezonul sărbătorilor, luați în considerare utilizarea SMS-ului pentru a ajunge la clienții dvs. Cu riscul de a deveni enervanți, vă reamintim că SMS-ul rămâne una dintre cele mai eficiente modalități de a păstra legătura cu aceștia, având în vedere că, în comparație cu e-mailul, mesajele text sunt deschise de 8 ori mai des și oamenii au tendința de a răspunde imediat. Prin urmare, mesajele text pot contribui la succesul tuturor ideilor tale în relațiile cu clienții.
Promovați-vă produsele sau serviciile prin marketing prin campanii SMS personalizate.
Dorim să vă arătăm câteva dintre cele mai bune modalități prin care puteți valorifica puterea SMS-urilor către grupurile de clienți prin intermediul platformei SMSAPI.ro pentru a valorifica sezonul de Crăciun nu doar în acest an, ci în fiecare an.
Veniți cu o ofertă specială de vacanță
Încurajați-vă clienții noi sau existenți să vă viziteze online sau în magazinul dvs. fizic, dacă sunteți comerciant , utilizând un cod promoțional special, de exemplu „HOLIDAY23 cu următoarele exemple de mesaje:
„Cumpără de peste 50 de lei și primești un cadou bonus”.
„Comandă produse de peste 100 de lei de la [numele companiei dvs.] și obțineți o reducere de 20 de lei la următoarea achiziție”.
“Vizitați magazinul nostru [numele companiei dvs.] unde vă așteaptă mai multe surprize de vacanță!”
Clienților le plac bonusurile, cadourile și reducerile (cui nu!), așa că folosiți tactici de marketing prin SMS pentru a împărtăși și a atrage clienți noi sau existenți.
Clienții tăi vor adora cu siguranță un cod de reducere de sărbători primit prin SMS. Desigur, succesul depinde în principal de oferta în sine. Platforma SMSAPI.ro vă permite să importați coduri de reducere sau să generați un număr de coduri unice. Tot ce trebuie să faci este să introduci un parametru scurt în mesajul tău și fiecare SMS trimis va fi livrat cu un cod unic pentru utilizatorii tăi.
Amintiți-le clienților despre sărbători și evenimente
Trimiteți mesaje SMS preprogramate pentru a le reaminti clienților despre comenzi, întâlniri, locații de comandă și orice informații importante legate de sărbătoari. Încurajați-vă clienții să se aboneze la mesajele SMS, deoarece aceasta este, de asemenea, o modalitate excelentă de a vă crește numărul de abonați și, prin urmare, de a vă crește vânzările.
API SMS
Puteți conecta SMSAPI.ro la sistemul dvs. de comerț electronic și puteți seta ca mesajele SMS să fie trimise automat pentru a evita crearea de muncă suplimentară pentru echipa dvs.
Sprijiniți o cauză bună
Oferiți clienților posibilitatea de a susține o cauză bună în timpul sărbătorilor de Crăciun. Oferă să doneze un procent din achiziția lor unei organizații de caritate la alegerea lor sau spune-le cum pot contribui în alte moduri, deoarece oamenii vor aprecia o afacere care ajută comunitatea.
Utilizați SMS-urile pentru a recompensa clienții fideli
În fiecare sezon de vacanță, profitați de ocazie pentru a vă răsplăti clienții fideli cu oferte speciale doar pentru ei. Personalizați-vă campaniile de marketing prin SMS și surprindeți-va acești clienți cu oferte speciale, de exemplu:
„Petru, mulțumim că ești clientul nostru fidel! Invită-ți prietenii la evenimentul nostru gratuit [detaliile evenimentului companiei tale] și primești un cadou”.
„Obțineți o reducere de 30% când faceți cumpărături de la [numele companiei dvs.]. Folosiți codul „CADOU” pentru a profita de ofertă.”
„Recomandați-ne unui prieten prin [linkul de recomandare] și obțineți 15% reducere la următoarea achiziție.”
Creați o experiență plăcută pentru clienții dvs. în timp ce aceștia cumpără fizic în magazinul dvs. Îi poți invita să-și aducă copiii pentru o fotografie cu Moș Crăciun.
Dacă nu aveți un magazin fizic, trimiteți felicitări electronice personalizate clienților dvs. sau creați filtre distractive cu brandingul dvs. pentru a le utiliza pe rețelele sociale.
Creați mai multă bucurie de Crăciun
SMS-urile cu un short link vă permite să direcționați clienții către un site web sau o aplicație specială de salutări create pentru sezon. De asemenea, puteți utiliza instrumente multimedia pentru a atașa un fișier. Aveți opțiunea de a introduce muzică, grafică, fișiere video sau PDF-uri. Deci, dacă doriți să introduceți o melodie de Crăciun, o felicitare video sau o felicitare în format PDF – nicio problemă!
Utilizarea acestor funcții ajută in crearea SMS-urilor mai interesante și a urmări eficacitatea acestuia, deoarece veți ști când cineva deschide linkul. Toate aceste informații vor fi de neprețuit atunci când pregătiți campanii în viitor și creați conținut SMS mai bun!
SMS-ul este puternic și personal. Pentru a le maximiza eficacitatea, luați în considerare cum să le integrați în strategia generală a companiei. Cu puterea marketingului prin SMS, nu numai că îți poți eficientiza procesele de afaceri, dar îi poți încânta cu ușurință pe clienți, ceea ce îi va transforma în fani ai mărcii tale pe termen lung. În cele din urmă, este mai bine să nu lăsați SMS-urile să fie singurul canal pentru trimiterea promoțiilor. Combinarea acestuia cu e-mailul și rețelele sociale vă poate ajuta să le oferiți consumatorilor o experiență completă a campaniilor de Crăciun,iar impactul va fi cel dorit.