SMSAPI Blog
Comunicarea mobilă și marketingul prin SMS explicate
Cum se obține o conversie de la 160 de caractere? Descoperiți campanii de succes SMS-uri în vrac, mesaje text automate și alte aplicații ale canalelor de comunicații mobile pentru companii.

Cum să îți integrezi platforma de comerț electronic cu SMS Marketing?
Clientul web al SMSAPI ar putea fi suficient pentru primele tale campanii, dar în curând vei dori să automatizezi procesul. Din cauza cererii tot mai mari de comunicare integrată, majoritatea companiilor se bazează pe mai multe platforme de comerț electronic. Pentru a face lucrurile mai ușoare, API-ul nostru de trimitere SMS poate fi integrat fără […]
Citeste mai mult
Rezolvă singur #03 – Portal SMS (tutorial video)
Bine ai venit la următorul episod al Ghidului SMSAPI Rezolvă Singur”. Acest episod va expune cât de ușor este să trimiți mesaje de la portalul SMS din Portalul pentru Clienți SMSAPI.
Citeste mai mult
Rezolvă singur #02 – Primii pași în Portalul Clienților (tutorial video)
Bine ai venit la următorul episod al Ghidului SMSAPI „Rezolvă singur”. În următoarele câteva minute vei învăța cum să îți setezi contul și să începi să utilizezi SMSAP în câteva clipe.
Citeste mai mult
Rezolvă singur #01 – Prezentarea Portalului pentru Clienți (tutorial video)
Bine ai venit la primul episod al Ghidului SMSAPI Rezolvă singur. Această serie este o modalitate excelentă de a începe cu marketingul prin SMS și notificările automate prin SMS. Pune-ți centura și hai să facem o scurtă plimbare prin Portalul Clienților SMSAPI.
Citeste mai mult
Ajungeți la clienții dvs. cu SMS de Ziua Îndrăgostiților
Cine nu ar vrea să-și surprindă persoana iubită cu un cadou de Ziua Îndrăgostiților? Studiile arată că în țări precum Hong Kong, Marea Britanie, Irlanda și Statele Unite, suma cheltuita cu aceasta ocazie este de aproximativ 150 de euro de persoană, iar în Statele Unite ajunge la un total de circa 22 de miliarde de […]
Citeste mai mult
SMS Marketing în E-commerce – Ghidul Suprem
Bunul SMS de școală veche. Probabil că te gândești că un astfel de lucru al trecutului nu își are locul în comerțul electronic modern, dar se pare că, în anumite situații, acesta este mult mai eficient decât alte modalități de comunicare cu clientul. Notificări instantanee, statusuri de livrare și conversații atractive în ambele sensuri – aceasta […]
Citeste mai mult