SMS-de-Ziua-Îndrăgostiților

Table of Contents

Este din nou acea perioadă a anului în care totul în jurul nostru devine roșu în 50 de nuanțe, vitrinele magazinelor sunt acoperite de inimioare, iar ofertele și reducerile încep să sosească pe e-mail. O știm și noi și o știi și tu – Ziua Îndrăgostiților se apropie.

Această dată este una dintre cele mai importante din calendar pentru retaileri, deoarece oamenii încep să cheltuiască mai mult și chiar dacă magazinul tău nu oferă bomboane, flori sau bijuterii, există o mulțime de modalități de a-ți crește vânzările. Și dacă nu aveți experiență în trimiterea de SMS-uri, relaxați-vă! Vă puteți baza pe noi.

Descoperiți câteva metode încercate și testate care vă vor ajuta să faceți din această zi de 14 februarie una de neuitat.

Vreți să începeți pregătirile cât mai devreme? Încă de la sfârșitul lunii ianuarie este un moment bun pentru a începe cu campanii de promovare.

Sfat #1: Creșterea numărului de abonați SMS

“Poți să-mi dai numărul tău de telefon ?”

Se spune că nu ai niciodată o a doua șansă de a face o primă impresie. Tratați momentul în care cineva intră pentru prima dată în magazinul dvs. online ca pe o primă întâlnire – cheia este în detalii și totul se rezumă la a face o impresie bună.

Dar, în loc să aprindeți lumânări sau să puneți muzică romantică, faceți ca vizitatorii site-ului să aibă chef de cumpărături cu formulare de abonare atrăgătoare. Gândiți-vă la aceste formulare ca la niște mici cupidoni care îi vor face pe oameni să se îndrăgostească instantaneu de brandul dvs. și de ofertele speciale.

O fereastră pop-up simplă, atractivă și oportună, va servi ca o notă finală perfectă pentru decorul dvs. tematic – setați-o să apară la 15 secunde după ce potențialii clienți aterizează pe pagina dvs. de pornire. Pentru o prezență mai delicată, folosiți un buton sau o formă plutitoare în subsol care va rămâne discret în partea de jos a paginii și va transforma vizitatorii magazinului în abonați dedicați la SMS cu o singură atingere.

Folosiți culori precum roșu sau roz, adăugați un mic stimulent sub forma unei reduceri sau a unei livrări gratuite pentru a-i atrage pe cumpărători să facă parte din clubul dumneavoastră de marketing.

Sfat #2: Trimiteți mai întâi o campanie SMS de warm-up

“Hai să ne facem comozi.”

Dacă v-ați jucat bine cărțile, acum aveți o listă de numere de telefon valoroase și puteți începe campaniile de Ziua Îndrăgostiților! Cu cât mai devreme – cu atât mai bine.

Atrageți atenția cumpărătorilor timpurii cu un mesaj sincer, dublat de o ofertă atractivă. Datorită eficienței lor, vânzările flash sunt preferate de multe mărci, mai ales la ocazii speciale. Ofertele de tip “Cumperi unul, primești unul gratis” sunt, de asemenea, foarte potrivite pentru Ziua Îndrăgostiților, deoarece oferă cumpărătorilor o valoare mare și posibilitatea de a primi un cadou pentru ei înșiși. Gândiți-vă la șosete asortate, cămăși asortate, valize asortate.

Folosiți coduri de reducere

Folosiți coduri de reducere direct în mesajul text pentru a anunța modul în care clienții pot profita de ofertă.

În portalul nostru, puteți genera coduri de reducere automate care vă permit să urmăriți câte sunt folosite și când expiră.

Nu faceți încă reduceri mari, veți avea timp suficient pentru asta mai târziu. Acesta este doar începutul pentru Valentine’s Day. 

Sfat #3: Comunicați termenele de livrare

În afaceri, ca și în dragoste, este important să nu faci promisiuni false. Nu faceți promisiuni pe care nu le puteți respecta. O modalitate sigură de a pierde un client este să dai peste cap o livrare sau să nu respecți un termen de livrare.

Este esențial să includeți informații despre termenele de livrare în comunicarea cu clienții. Anunțați-i că acum este momentul să comande, astfel încât pachetul să ajungă la timp și nicio persoană să nu rămână fără cadoul special de Ziua Îndrăgostiților. Folosiți în campaniile dvs. fraze precum “Ofertă valabilă până la”, “Comandați acum”, “Ultima șansă”. Adăugați transport gratuit pentru o perioadă limitată de timp pentru a vă face ofertele și mai atractive. Acesta este un mare stimulent pentru clienți să își termine cumpărăturile la timp și să profite de ofertele dvs. atractive.

Sfat #4: Răsfățați-vă clienții VIP

Atunci când planificați Ziua Îndrăgostiților, asigurați-vă că vă conectați cu cei mai importanți clienți – cei care au rămas alături de dumneavoastră de-a lungul anilor. Ajungeți la ei în mod individual, oferindu-le o primă vedere la promoțiile din 14 februarie sau la colecția dvs. nouă.

Creați campanii personalizate care să vizeze clienții care au avut o valoare medie a comenzii ridicată în magazinul dvs. online sau pe cei care au făcut cumpărături de mai mult de X ori. Oferiți-le reduceri mai mari decât de obicei sau perioade mai lungi de livrare gratuită și de returnare. Împachetați produsele cele mai bine vândute cu cele care nu se vând prea mult. De asemenea, oferiți mostre mici sau un mesaj personal pentru a câștiga dragostea clienților dvs. pentru anul următor.

Răsfățați-vă clienții VIP

Combinați strategia de marketing prin SMS cu recompensele din programul dumneavoastră de fidelizare pentru o experiență VIP exclusivă. Invitați-vă clienții să atingă un anumit prag de comandă pentru a se alătura următorului nivel VIP al programului dvs. de loialitate..

Sfat #5: Un impuls final de vânzări

În ultimele zile dinaintea datei importante, profitați de fiecare ocazie pentru a vă conecta și mai mult cu consumatorii. Planificați campanii SMS pentru a le oferi cumpărătorilor o ultimă șansă de a se grăbi înainte ca ofertele dvs. să expire.

Dați startul acestei campanii finale de vânzări sâmbătă (10 februarie), apoi trimiteți un mesaj de follow-up exact la timp pentru Ziua Îndrăgostiților, pentru a menține promoțiile în centrul atenției.

Asigurați-vă că folosiți mesaje care creează un sentiment de urgență, ceea ce îi va îndemna și mai mult pe cumpărători să apese imediat pe butonul “Cumpără”.

Acestea au fost cele 5 sfaturi de Ziua Îndrăgostiților care te vor ajuta să reușești în februarie și să îți faci clienții să se îndrăgostească de brandul tău.

Pentru a vă ajuta cu campaniile dumneavoastră, am pregătit o ofertă specială care vă va ajuta să obțineți mai mult din campaniile SMS. Doar de Ziua Îndrăgostiților, folosește codul promoțional LOVE14 pentru un plus de 14% SMS-uri atunci când îți alimentezi contul SMSAPI cu cel puțin 500 RON ❤ .

Aflați, de asemenea, cum vă poate ajuta marketingul prin SMS să comunicați cu consumatorii în afaceri e-commerce.