Business SMS gateway este un instrument de comunicare pentru companii pentru a ajunge la clienții lor pe dispozitive mobile. Sistemul de SMS în masă SMSAPI permite trimiterea de mesaje text către toți operatorii GSM din întreaga lume. Funcțiile de marketing prin SMS, cum ar fi SMS-urile personalizate, primirea de SMS-uri online, API-ul SMS deschis și prescurtarea de link-uri, ajută la implicarea clienților în mod legal și în conformitate cu GDPR. Descoperă SMSAPI – un gateway SMS global profesionist pentru companii.
Trebuie să plătesc pentru un gateway SMS?
Deși sunt încă disponibile, gateway-urile SMS gratuite devin depășite și dispar încet-încet. SMS-urile în masă către toți operatorii au fost limitate la furnizorii de servicii de afaceri cu o poziție și credibilitate consolidate.
Gateway SMS Commercial
SMSAPI este un gateway SMS profesional. Noi transmitem SMS-uri în masă la nivel global și rapid. Contul este gratuit, așa că mergi înainte și testează-l!
Dacă ești în căutarea unei modalități de a trimite SMS-uri online – nu mai căuta. SMSAPI este un portal comercial de SMS cu acoperire globală. Serviciile noastre sunt dedicate companiilor, sectorului public, ONG-urilor și mărcilor. Această abordare exclusiv comercială ne permite să oferim clienților noștri cea mai înaltă calitate, confidențialitate și securitate.
Cum se configurează serviciile de marketing prin SMS?
Business SMS Gateway – noțiuni de bază
Business SMS gateway este o soluție online (SaaS) care oferă companiilor acces la SMS-uri în masă. Platforma SMS comercială este însoțită de o multitudine de alte instrumente, cum ar fi sistemul de gestionare a campaniilor SMS, numere SMS bidirecționale, integrări care, de exemplu, permit trimiterea de notificări SMS în e-commerce sau servicii. Mai mult decât atât, SMSAPI are un set de instrumente neprețuite, conforme cu GDPR, care facilitează colectarea contactelor pentru baza de date a clienților tăi.
Toate industriile beneficiază de comunicarea mobilă și de marketing prin SMS. Rata de deschidere ridicată, timpul de citire rapid și CTR (click-thru-rate) excepțional de ridicat fac din mesajele text un instrument unic în mâinile agenților de marketing. Unul dintre cele mai importante avantaje ale SMS-ului este disponibilitatea offline. Nu trebuie să îți cumperi cel mai nou smartphone. Un text va ajunge chiar și la cele mai vechi dispozitive cu acoperire de rețea foarte redusă. SMS-ul este un standard redus la nivel de începător, fiind astfel potrivit pentru utilizatori de toate vârstele și abilitățile.
Accesul la API deschis (interfață de programare a aplicațiilor) îți permite să conectezi gateway-ul SMS cu toate sistemele, de exemplu, e-commerce, automatizarea marketingului sau CRM. Acest lucru face ca lista aplicațiilor posibile ale comunicării prin SMS să fie și mai lungă. Astfel de conexiuni, numite integrări, sunt fragmente de cod gata de utilizare sau plugin-uri care sunt, de obicei, ușor de implementat. În majoritatea cazurilor, trebuie doar să copiezi și să lipești sau să instalezi o extensie în sistemul dorit.
Gateway SMS pentru companii – aplicații și instrumente populare
Mesajele text însoțesc clienții de la început până la ultimul pas al parcursului clientului (și chiar mai departe!). SMS-urile ajută la generarea de clienți potențiali, la stimularea vânzărilor, la sprijinirea clienților și chiar la autorizarea datelor și a tranzacțiilor. Iată o listă scurtă de instrumente de marketing prin SMS care îți vor face comunicarea consecventă și profitabilă. Ca o notă aparte, o poți extinde rapid prin utilizarea API-urilor deschise și a bibliotecilor de programare.
SMS-uri în masă online
Avantajele SMS-urilor în masă sunt bine documentate. Mărcile îl folosesc în întreaga lume pentru a desfășura campanii de marketing mobil eficiente din punct de vedere al costurilor, de la achiziția de clienți potențiali, remarketing și campanii de vânzări încrucișate. În plus, este un canal de referință pentru notificări, autorizare și alte procese de servicii pentru clienți.
Gateway-ul SMSAPI pentru întreprinderi SMS are acoperire globală. Campaniile de SMS în masă sunt disponibile de pe un portal web pentru clienți, de pe o aplicație mobilă (pentru iOS și Android) și de pe un sistem conectat (prin API). Livrarea poate fi instantanee sau întârziată.
O bază de date a clienților configurată în mod corespunzător este cheia campaniilor de SMS cu un nivel ridicat de conversie. În plus, valori precum numele, adresa sau categoria de produse preferate îți permit să personalizezi conținutul. Acest lucru te va ajuta să pregătești o comunicare mai bine direcționată.
Baza de date a clienților pentru comunicarea prin SMS
Baza de date este o parte esențială a marketingului tău prin SMS. Conform GDPR, acesta trebuie creat și gestionat cu respectarea confidențialității destinatarilor. Ceea ce înseamnă că, înainte de a trimite mesaje, trebuie să obții consimțământul voluntar al fiecărui client. Gateway-ul nostru SMS te echipează cu instrumente care îți vor face acest lucru mai ușor și mai rapid.
Citește mai multe despre GDPR în marketingul prin SMS
Widgetul SMS Newsletter este o soluție de bază, dar puternică, pentru colectarea consimțământului. Acest instrument înșelător de simplu a fost conceput special în acest scop de către echipa noastră de dezvoltatori. Unul dintre numeroasele sale avantaje este ușurința de personalizare. Îl poți ajusta în mod liber pentru aproape orice layout și schemă de culori. Editează fără efort toate elementele formularului în Portalul clienților SMSAPI. În cele din urmă, instalarea sa este la fel de simplă – trebuie doar să copiezi și să lipești codul pe website-ul tău. Îl poți utiliza chiar și în comerțul cu amănuntul, plasând o tabletă cu SMS Newsletter în apropierea casei de marcat.
Există și alte modalități de a colecta consimțăminte pentru comunicarea prin SMS: Numere SMS bidirecționale, formulare pe hârtie sau soluții integrate în platformele CRM, de comerț electronic sau de marketing. Alege-o pe cea care se potrivește cel mai bine nevoilor tale!
SMS Branding – numele companiei în locul unui număr
Unul dintre instrumentele esențiale ale gateway-ului SMS pentru întreprinderi este brandingul SMS. Datorită acestuia, companiile pot înlocui numărul de telefon cu un nume de marcă în căsuța de primire a destinatarilor. Este modul în care companiile pot trimite SMS-uri cu un nume.
Cum să înlocuiești un număr cu un nume într-un SMS?
Formatul numelui expeditorului SMS este specificat de standardul GSM. Doar câteva caractere alfanumerice sunt permise în câmpul expeditorului, iar acesta este limitat la 11 litere, cifre sau simboluri. Majoritatea caracterelor speciale nu sunt permise.
Lista completă a caracterelor permise în câmpul de nume al expeditorului SMS:
• litere mici: a-z
• majuscule: A-Z
• cifre: 0-9
• semne: . & @ –+ _ ! %
Legislația locală și furnizorii de gateway SMS determină disponibilitatea mărcii SMS în fiecare țară. Echipa de asistență SMSAPI verifică, de asemenea, fiecare nume de expeditor. Verificăm dacă există afirmații frauduloase care pot pune în pericol imaginea de marcă și alte subiecte sensibile, impersonări și alte tentative de fraudă. Îți sugerăm să folosești un nume de expeditor SMS similar cu numele companiei tale pentru a face procesul de verificare mai rapid.
Nu uita că clienții tăi nu vor putea răspunde la mesajele trimise cu nume de expeditor SMS alfanumerice. Dacă dorești să vorbești cu publicul tău, există întotdeauna comunicarea prin SMS în două direcții. De asemenea, îți poți seta numărul tău ca nume de expeditor SMS!
Primește SMS-uri online
Enterprise SMS gateway este mai mult decât un simplu instrument pentru a trimite SMS-uri de pe un computer. Printre multe alte caracteristici, îți permite să primești SMS-uri online. Pentru a primi mesaje de la clienții tăi, ai nevoie de un număr de recepție SMS disponibil în două formate: lung și scurt. Pe lângă întinderile lor, acestea sunt diferite în ceea ce privește aplicațiile recomandate și disponibilitatea locală.
Fără taxe suplimentare pentru clienții tăi
Clienții tăi care îți scriu înapoi la un număr de SMS cu 2 căi nu vor fi taxați suplimentar. Se aplică taxele obișnuite ale operatorilor GSM.
Tipuri de numere SMS de primire (Număr Mobil Virtual):
- Codul lung este un număr de lungime standard (9 cifre); este cel mai frecvent utilizat în mass-media tipărită, în timpul evenimentelor, online și oriunde altundeva unde publicul are timp să memoreze sau să tastați un șir lung de cifre;
- Codul scurt este un număr lung de 4 și 5 cifre, folosit în principal într-un mediu în mișcare rapidă, în care aveți doar un moment pentru a vă transmite mesajul. De aceea, majoritatea brandurilor îl folosesc pentru campanii de SMS în radio, TV și mass-media în aer liber.
Mesajele trimise de clienții tăi pot fi deschise și citite într-un portal SMS online sau în orice alt sistem integrat. Totuși, trebuie să configurezi o adresă de rechemare pentru a transfera mesajele între sisteme.
Legătură scurtă în SMS
Limita de 160 de caractere ar putea fi o limitare, mai ales atunci când dorești să depășești textul simplu și să trimiți, de exemplu, fișiere grafice, video sau sonore. Deși SMS-urile funcționează independent de o conexiune la internet, acestea pot direcționa clienții tăi către materiale online. Trebuie doar să adaugi o adresă URL la website sau la fișier.
În comparație cu campaniile de e-mail, SMS-urile în masă au o rată de deschidere mai mare și un timp de citire mai scurt. Aceasta se traduce, de asemenea, printr-un CTR (click-thru-rate) mai mare al linkurilor incluse în mesajele text. Conversia unei campanii prin SMS este incontestabil mai mare decât cea a poștei menționată anterior. Cu toate acestea, sunt greu de comparat aceste două mijloace de comunicare, deoarece ambele servesc unor scopuri diferite și au alte aplicații, dar uneori similare.
Dacă dorești să profiți la maximum de campania SMS, este mai bine să pregătești o adresă URL. Lipirea unui link lung arată neprofesionist, ocupă o mare parte din cota de 160 de caractere și, cel mai important, scade eficiența mesajului. Acest lucru este valabil mai ales în cazul URL-urilor complexe cu parametri.
De aceea, cel mai bine este să-ți scurtezi linkurile atunci când trimiți SMS-uri către clienți. Multe servicii te vor ajuta să scurtezi link-urile, dar te sfătuiesc să folosești unul integrat cu gateway-ul SMS comercial. La SMSAPI, noi avem cut.li. Link-ul scurt va arăta astfel: cut.li/suffix, unde sufixul este adăugat aleatoriu sau setat individual de către expeditorul SMS-ului. Scurtătorul nostru de linkuri este gratuit și este disponibil pentru toate conturile verificate.
URL scurt într-un domeniu al companiei
Am creat, de asemenea, o nouă soluție care permite companiilor să creeze legături scurte în domeniul lor. Contactează-ne dacă dorești să afli mai multe.
Analiza eficienței campaniilor SMS
Linkurile scurte sunt direct legate de celălalt subiect important. Ele reprezintă cea mai simplă modalitate de a măsura eficiența campaniilor SMS în masă. Deoarece nu există nicio modalitate tehnică de măsurare a livrabilității și a ratei de deschidere, deci linkurile sunt esențiale pentru analiză. Toate celelalte date și statistici pot fi obținute de la operatorii GSM și de la furnizorii de gateway SMS.
Există cel puțin două metode de verificare a rezultatelor marketingului prin SMS. Pentru început, poți monitoriza contorul de clickuri al scurtătorului cut.li. Acesta nu este, desigur, atât de precis, deoarece îți oferă doar cunoștințe de bază despre numărul de clickuri, data și ora acestora, tipul de dispozitiv și sistemul de operare al acestuia. Din fericire pentru tine, există o modalitate de a măsura rezultatele marketingului mobil direct în Google Analytics (sau într-un instrument similar).
Și este super ușor! Tot ce trebuie să faci este să adaugi parametrii UTM la link-ul scurt. În acest fel, fiecare click va fi vizibil și va putea fi urmărit în Google Analytics. Vei vedea când clienții tăi au dat click pe linkuri și vei putea vedea sesiunea lor pe website-ul tău. Aceste date îți permit să îți planifici mai bine campaniile SMS folosind informațiile referitoare la traficul de pe website.
Cu instrumentele potrivite, adăugarea de parametri UTM la adrese este rapidă. Îți recomand să folosești Campaign URL Builder gratuit de la Google. Lipește codul generat la sfârșitul URL-ului și scurtează-l cu cut.li.
Analiză avansată a campaniilor SMS
Rapoarte și istoric de livrare
Fiecare gateway SMS profesionist are un sistem de raportare care ajută la urmărirea campaniilor SMS unice și în masă. La SMSPAI, acest lucru se face cu câteva clickuri în portalul clienților. Trebuie doar să alegi intervalul de date și tipul de campanie. După un timp, sistemul nostru va crea un fișier PDF cu toate statisticile utile despre activitatea contului.
API deschis și integrări
În același timp, cea mai importantă caracteristică a unui gateway SMS comercial este accesul la API. SMS-urile pot fi trimise dintr-un browser web prin intermediul portalului pentru clienți sau dintr-un sistem integrat. Interfața de programare a aplicațiilor (sau, pe scurt, API) permite sistemelor și aplicațiilor să facă schimb de date, cereri și comenzi.
Utilizarea API ar putea fi descurajantă, deoarece poate fi o sarcină complexă și plictisitoare, dar ai nevoie de foarte puține cunoștințe pentru a profita de unele dintre avantajele sale. Este de la sine înțeles că soluțiile mai avansate vor necesita un know-how extins. Îți sugerez să citești Ghidul dezvoltatorului de gateway SMS pentru începători pentru a te ghida prin cele mai de bază aplicații.
Gateway SMS global pentru întreprinderi
Un ultim lucru: deși are sediul în Polonia, SMSAPI este un gateway SMS global. Garantăm livrări către aproape toți operatorii GSM din întreaga lume, datorită unor acorduri directe. În plus, oferim o livrabilitate ridicată în cel mai scurt timp posibil. SMSAPI are, de asemenea, o lățime de bandă mare, un timp de nefuncționare extrem de redus, ani de experiență și standarde de securitate fără compromisuri.