Povești de succes prin Sms

Aflați mai multe despre clienții noștri și despre cum au reușit cu SMSAPI

Szkla
Subaru
Doctors in Italy
Obido
nextbike
Mercedes-Benz Garcarek
iTaxi
Golf Channel Polska
Gino Rossi
edrone
TEDx
ANSWEAR
Qpony
Reserved
CardioWatch
szkla

Dublarea numărului de clienți care se întorc

Szkła.com este un lider al vânzărilor online de ochelari și lentile de contact în Europa Centrală și de Est. Principala piață a Szkła.com este Polonia și multe țări din UE. Principalele mărci ale companiei sunt Szkła.com, comerț electronic cu lentile de contact în Polonia și Kodano.pl, un comerț electronic cu ochelari, precum și un lanț de magazine tradiționale.

Mai 2018

Szkła.com pregătește peste 1.500 de colete cu lentile de contact pe zi. Marca prezice când clientul are nevoie de o pereche nouă. Datorită cooperării cu SMSAPI, trimite apoi un mesaj cu informația că trebuie comandat un set nou. Comunicarea bidirecțională prin SMS le permite clienților să comande lentile de contact răspunzând "Re-order" la numărul de recepție dat.

Szkła.com

Tomasz Serafin

Tomasz Serafin

Utilizăm comunicarea prin SMS pentru a stimula vânzările în Romania, Bulgaria, Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Lituania și Ungaria.

Video

SMSAPI
subaru

Mesaje SMS de susținere a Raliului XV Subaru al Pleiadelor

Subaru Polonia organizează o dată pe an "Raliul Pleiadelor" în mai multe locuri diferite din Polonia. S.M.S.API sprijină Subaru Polonia în timpul evenimentului cu notificări prin SMS între organizatori, participanți și echipele de raliu.

Mai 2018

XV Rally of Pleiades a avut loc la sfârșitul lunii mai. 1200 de fani ai mărcii s-au întâlnit și au condus mașini Subaru pe diferite trasee: pista de curse rutiere, off-road și cele pentru amatori.

SMSAPI

Marek Oczkowski

Marek Oczkowski

Manager de cont cheie

SMSAPI sprijină Subaru Polonia în timpul evenimentului cu notificări prin SMS. Aceștia folosesc mesajele SMS pentru a trimite rapid informații organizatorice personalului, participanților și mai ales - echipelor de curse pentru a le avertiza cu privire la condițiile de drum

Video

SMSAPI

Rezultate

În timpul evenimentului, datorită mesajelor SMS, organizatorii au asigurat un flux clar de comunicare între participanți și organizatori. Un scurt mesaj text putea fi citit de fiecare echipă, ceea ce le-a permis să reacționeze imediat la modificările de pe traseu și să afle despre atracțiile suplimentare.

doctors-in-italy

Nu mai căutați medici, trimiteți-le doar SMS-uri

Doctors in Italy este asociația italiană a medicilor vorbitori de limbă engleză, care promovează asistența medicală fără bariere lingvistice pentru călătorii internaționali. Aceștia oferă asistență medicală completă și de înaltă calitate pacienților de orice naționalitate.

Decembrie 2017

Medicii din Italia caută o soluție de comunicare care să permită asistență medicală rapidă pentru călători. O astfel de responsabilitate necesită o comunicare instantanee, mai ales fără conexiune Wi-Fi.

Doctors in Italy

Nadia Neytcheva

Nadia Neytcheva

SMS a rezolvat problema accesului dificil la rețele Wi-Fi în timpul călătoriilor. Pacienții pot solicita informații cruciale, cum ar fi adresa exactă a medicului din orașul în care se află sau unde se poate găsi farmacia cea mai apropiată de ei.

SMSAPI

Emilia Fifielska

Emilia Fifielska

Cred că SMSAPI este o soluție perfectă pentru toate întreprinderile din domeniul turismului pentru a comunica cu cei care nu au acces la internet. Atunci când călătorii au nevoie de un ajutor urgent, trebuie să acționeze rapid și să găsească cel mai apropiat medic în câteva secunde - datorită comunicării prin SMS, ei sunt întotdeauna în siguranță.

Doctors in Italy

Nadia Neytcheva

Nadia Neytcheva

Credem că un instrument precum SMSAPI este fundamental pentru toate activitățile legate de turism pentru a comunica cu cei care nu au acces la internet.

SMSAPI
obido

Stimulați vânzările cu un conținut personalizat

Obido.pl este o platformă modernă creată pentru persoanele care caută apartamente pe piața primară, care analizează cererea și oferta și pune în legătură dezvoltatorii cu potențialii clienți.

Septembrie 2017

Mesajele SMS în industria imobiliară sunt deosebit de utile în cazul ofertelor personalizate pe care clienții le caută. Atunci când se creează un cont pe Obido.pl, se răspunde la câteva întrebări importante despre parametrii de căutare, de exemplu, dimensiunea apartamentului, locația, scopul achiziției, tipul de finanțare. Datorită acestor informații, Obido.pl pregătește oferte personalizate.

Obido

Marian Bruliński

Marian Bruliński

În comunicarea de zi cu zi cu clientul, folosim chat-ul sau e-mail-ul, în funcție de ceea ce este mai convenabil. Uneori trebuie să ajungem la clienți cu o informație imediată și instantanee, de exemplu, despre o promoție interesantă sau despre o proprietate unică care poate dispărea foarte repede de pe piață. În acest caz, folosim SMSAPI, deoarece avem întotdeauna smartphone-uri cu noi, iar acest SMS. poate ajunge la client în orice moment și știm imediat că va fi citit.

Video

SMSAPI

Rezultate

Personalizarea este un element cheie al unei campanii SMS de succes. Doar mesajele care ajung la destinatar cu conținutul potrivit și la momentul potrivit vor contribui la succesul vânzărilor. Obido.pl analizează nevoile persoanelor interesate să cumpere o proprietate și personalizează ofertele în funcție de acestea. Datorită comunicării prin SMS, clienții pot reacționa rapid, astfel încât să nu piardă șansa de a cumpăra o proprietate.

nextbike

Soluții mobile la Nextbike Polska

Nextbike este o companie germană care dezvoltă și exploatează sisteme publice de partajare a bicicletelor. Aceasta pune la dispoziție peste 30.000 de biciclete în Polonia, Germania și în alte câteva țări din întreaga lume, cum ar fi SUA, Regatul Unit, Noua Zeelandă, Polonia, Croația, Austria și Elveția.

Septembrie 2016

Obiectivul principal al Nextbike Polska este de a asigura mobilitatea locuitorilor din zonele urbane. Mobilitatea nu înseamnă doar biciclete, ci și o aplicație mobilă și comunicare directă prin e-mail și SMS.

NextBike Polska

Tomasz Wojtkiewicz

Tomasz Wojtkiewicz

Mesajele SMS sunt unul dintre elementele importante ale sistemului nostru de comunicare pentru a informa utilizatorii noștri despre planurile, modificările, noutățile și pentru a autoriza accesul la cont.

Video

SMSAPI

Rezultate

Mesajele SMS. pot îndeplini mai multe funcții în același timp. În cazul NextBike Polska, acestea sunt utilizate în principal pentru a transmite informații importante și ca metodă de autorizare a conectării. Un exemplu de sistem de bike-sharing arată că mesajele SMS pot funcționa în paralel cu aplicația mobilă și pot ajunge la cei care nu o pot utiliza.

mercedes-benz-garcarek

Servicii extraordinare pentru clienți în industria auto

AutoPartner Garcarek este un dealer auto autorizat Mercedes-Benz, care a fost deja premiat cu titlul de dealer al anului în categoriile autoturisme, furgonete și camioane.

Martie 2017

Baza activității AutoPartner Garcarek este cea mai înaltă calitate a serviciilor oferite clienților potențiali și actuali. Însăși natura produselor companiei definește tonul de marketing. De aceea, SMS-ul a devenit canalul de comunicare preferat.

Mercedes-Benz Garcarek

Jarosław Żurkiewicz

Jarosław Żurkiewicz

Specialist în marketing la Mercedes-Benz Garcarek

Datorită caracterului personalizat al comunicării, mesajele SMS către clienți sunt eficiente în fiecare domeniu de activitate, atât în departamentul de piese auto, cât și în cel de accesorii, informații tehnice și conținut de marketing.

Video

SMSAPI

Rezultate

Mesajele SMS în industria auto funcționează în primul rând datorită caracterului privat al acestui canal. Mesajele ajung direct la destinatar și pot fi ușor de personalizat pentru a oferi conținut relevant într-un timp foarte scurt.

itaxi

SMS-urile ca parte a experienței de călătorie

iTaxi.pl este cea mai mare platformă din Polonia care pune în legătură pasagerii cu șoferii licențiați. Acoperă peste 150 de orașe, cu ajutorul căreia 10.000 de șoferi pot deservi aproape 15 milioane de polonezi.

August 2017

Pe lângă informațiile din sistem, iTaxi include SMS-ul ca parte a automatizării marketingului și a comunicării interne cu șoferii.

iTaxi

Dawid Olszta

Dawid Olszta

La iTaxi, știm că o călătorie cu taxiul face parte din experiența unui pasager. De fapt, atunci când pasagerul este în vacanță, călătoria sa începe într-un taxi. În primul rând, am folosit mesajele SMS ca notificări de preț. Ceea ce este important - am adăugat o încurajare, pentru a migra către aplicația mobilă.

Video

SMSAPI
golf-channel-polska

SMS-ul susține un eveniment sportiv

Am participat la un eveniment foarte interesant - Poland Long Drive Championships 2018. Nu am învățat doar secretele golfului - principala noastră sarcină a fost să asigurăm o comunicare fluentă între organizatori și participanți. Acestea sunt rezultatele.

August 2018

Pe 31 august, Golf Channel Poland a adunat fanii de golf la Poland Long Drive Championships 2018 pe hipodromul Służewiec din Varșovia.

SMSAPI

Tomasz Budzyński

Tomasz Budzyński

Manager de cont cheie

Organizarea unui astfel de eveniment necesită o pregătire îndelungată și o comunicare fără probleme, mai ales în mediul sportiv dinamic. Le-am oferit organizatorilor să folosească mesajele SMS pentru notificări instantanee cu privire la schimbări, pentru a ne asigura că fiecare jucător primește actualizări pe propriul telefon. De asemenea, mesajele SMS au fost folosite ca instrument de înregistrare și confirmare a prezenței lor.

GOLF CHANNEL

Marta Rosłaniec

Marta Rosłaniec

Manager, Golf Channel Polska

Datorită mesajelor SMS de la SMSAPI, fiecare jucător a primit notificarea automatizată cu programul. Astfel de informații ne-au ajutat foarte mult în timpul evenimentului. După campionat, am folosit, de asemenea, mesajele SMS pentru a le mulțumi participanților și pentru a-i invita să vizioneze un film de rezumat.

Video

SMSAPI

Rezultate

Fiecare participant la un eveniment a completat un formular de participare prin intermediul unui SMS de tip newsletter. În timpul campionatelor, jucătorii de golf au primit un SMS cu toate informațiile importante.

gino-rossi

Marketingul prin SMS ca suport pentru comerțul cu amănuntul și comerțul electronic

Gino Rossi este o marcă europeană de modă care operează în 6 țări din afara Poloniei. O mare parte din vânzările lor se bazează pe magazinul online. Pentru a-l promova, Gino Rossi se bazează pe marketingul prin SMS

Mai 2016

Wojciech Chochołowicz

Wojciech Chochołowicz

Administrator de Marketing Gino Rossi

Un mesaj SMS. este un instrument de marketing foarte important pentru Gino Rossi. Datorită acestei comunicări directe și rapide, putem fi în contact permanent cu clienții noștri și influența volumul vânzărilor - mai ales atunci când dorim să anunțăm reduceri sau reduceri speciale.

Iunie 2016

Marek Palka

Marek Palka

Partener strategic de afaceri

Comunicarea prin SMS este o extensie naturală a marketingului mărcii. Gino Rossi își adaptează comunicarea la preferințele grupului țintă, de aceea se bazează pe acest canal direct și fiabil.

Iulie 2016

Wojciech Chochołowicz

Wojciech Chochołowicz

Administrator de Marketing Gino Rossi

Marketingul prin SMS este unul dintre cele mai eficiente canale de marketing care poate influența semnificativ cifrele de vânzări. În același timp - este important să ne amintim că cele mai eficiente campaniile includ mai multe canale - de exemplu, campanie SMS & e-mail în același timp. Acest tip de activități aduce cele mai bune rezultate.

SMSAPI

Rezultate

Introducerea comunicărilor prin SMS este vizibilă în datele Google Analytics. Fiecare campanie crește traficul pe site-ul web și numărul de tranzacții finalizate. Mai mult, mesajele SMS au adus noi clienți în magazinele lor de vânzare cu amănuntul.

2x

mai mult trafic pe site-ul web

60%

număr mai mare de sesiuni

88%

creșterea numărului de vânzări online

edrone

Recuperarea coșurilor de cumpărături abandonate datorită SMS-ului

Edrone este un sistem CRM pentru comerțul electronic, datorită căruia magazinele își maximizează vânzările și cresc conversia. Această platformă de Social CRM vă permite să cunoașteți utilizatorii care nu finalizează achiziția și propune scenarii de vânzare relevante care influențează retenția vizitatorilor. Pe lângă magazinele online poloneze, în portofoliul edrone se află companii din peste 70 de țări din întreaga lume.

Octombrie 2017

Edrone și SMSAPI pregătesc o integrare care permite clienților edrone să includă canalul SMS în scenariile de stimulare a vânzărilor în cazul coșurilor de cumpărături abandonate.

edrone

Michał Blak

Michał Blak

Mulțumită prietenilor noștri de la SMSAPI, comerțul electronic poate recupera coșurile abandonate și prin SMS, de exemplu, prin trimiterea unui mesaj text pentru a reaminti despre coșul abandonat cu toate informațiile necesare pentru finalizarea achiziției.

Video

SMSAPI
tedx

Biletele s-au epuizat la 30 de minute după campania prin SMS

TEDx sunt evenimente independente de tip TED, care pot fi organizate de oricine care obține o licență gratuită de la organizația internațională TED. Ideea principală a evenimentelor este de a implica comunitatea și de a motiva să facă schimbări în viață. Anual, TEDxKatowice reunește +800 de participanți la 4 evenimente pentru a asculta vorbitorii care împărtășesc idei ce merită răspândite.

Martie 2018

Karola Stachowicz

Karola Stachowicz

Coordonator TEDxKatowice

Cerințele GDPR ne-au determinat să ne actualizăm baza de date a buletinului de știri prin e-mail. Ne-am dorit ca aceasta să includă participanții noștri cei mai implicați și să fie instrumentul pentru a ne construi propria comunitate TEDxKatowice.

Aprilie 2018

Andrzej Ogonowski

Andrzej Ogonowski

Director de brand și PR, SMSAPI

Noile cerințe GDPR au obligat organizatorii de evenimente să se uite la datele lor. Noua reglementare legală a fost un moment bun pentru a construi noi baze de clienți calificativi. Din acest motiv, am recomandat TEDxKatowice să folosească Newsletter S.M.S. și să colecteze numere de telefon pentru viitoarea comnunicare.

Mai 2018

GDPR a intrat în vigoare - baza de date TEDxKatowice a fost actualizată până la data de 25 mai - organizatorii au trimis o campanie de e-mail către vechea bază de date cu un link către Newsletter S.M.S. și au cerut numele, numărul de telefon și adresa de e-mail. În prezent, baza de date conține +500 de înregistrări și încă mai crește.

Iulie 2018

Prima campanie S.M.S. - Prima campanie SMS cu un scurt link către site-ul evenimentului a generat 88% CTR (click-through rate) și a stimulat vânzările de bilete până la 30 de minute după campanie.

August 2018

Baza de date a clienților TEDxKatowice este în continuare în creștere și fiecare destinatar primește în mod regulat link-ul Opt-Out pentru a renunța la newsletter. Până în prezent, nimeni nu s-a dezabonat de la această comunicare - înseamnă că organizatorii au construit o bază de date de înaltă calitate a destinatarilor loiali.

SMSAPI

Rezultate

Actualizarea bazei de date a făcut-o mai valoroasă și mai orientată către clienți. Organizatorii au folosit campanii prin S.M.S. cu un link prescurtat pentru a-i determina pe destinatari să cumpere biletul direct de pe telefonul lor în câteva secunde. În prezent, baza de date a buletinului informativ TEDxKatowice conține mai mult de 500 de numere, CTR-ul mediu este egal cu 44%, iar vânzarea tichetelor durează doar 30 de minute.

88% CTR

din prima campanie

30 de minute

pentru a vinde toate biletele

90%

prezență

answear

Rata de conversie cu 124% mai mare

Answear este un magazin de comerț electronic multibrand cu peste 200 de mărci și mii de produse în oferta lor. Campania a fost creată pentru a îndeplini două obiective principale: să atragă atenția asupra unei oferte speciale de Black Friday și să stimuleze recunoașterea mărcilor Medicine și Mango.

Octombrie 2013

Wojciech Tomaszewski

Wojciech Tomaszewski

Director de marketing și comerț electronic

Am ales SMSAPI pentru a comunica cu Clienții noștri în două moduri - pentru a trimite mesaje de tranzacționare și în scopuri de marketing.

SMSAPI

Marek Palka

Marek Palka

Partener strategic de afaceri

Prima măsură pe care am luat-o împreună cu Answear a fost să le extindem baza de date a clienților. Am lansat aplicația noastră de Facebook pe pagina de fani Answear, astfel încât fiecare client să se poată înregistra și să fie în contact permanent cu brandul.

Black Friday 2014

Printre numeroasele campanii de succes pe care Answear le-a creat, există una specială: toți clienții au primit SMS-uri cu o ofertă specială de Black Friday: 30% reducere la Mango și 40% reducere la mărcile Medicine. Fiecare mesaj SMS conținea un scurt link care redirecționa către magazinul nostru online.

Noiembrie 2014

Wojciech Tomaszewski

Wojciech Tomaszewski

Director de marketing și comerț electronic

Am ales să ne contactăm clienții prin SMS deoarece știm cât de importantă este mesageria SMS pentru comunicarea de zi cu zi, folosim această soluție de câteva ori pe an pentru cele mai importante campanii ale noastre. De obicei, combinăm câteva canale pentru a ne crește rata de conversie, știm din experiență că utilizarea atât a e-mailului, cât și a SMS-ului duce la venituri cu 30% mai mari în urma unei campanii.

Video

SMSAPI

Rezultate

Mesajele S.M.S. au fost trimise la 30 de mii de clienți, aproape o mie au dat click pe link și au vizitat site-ul Answear. CTR (Click Through Rate) a crescut cu 3%. Procentul de utilizatori care au dat click pe link - rata de conversie - este cea mai bună dovadă a succesului campaniei. Rata a fost cu 124% mai mare decât în cazul oricărui alt canal de marketing.

30 000

mesaje trimise

3%

CTR

124%

rată de conversie mai mare în comparație cu alte canale

qpony

180 de oferte personalizate pe zi

Mulți proprietari de magazine din centrele comerciale se întreabă: Cum pot să atrag atenția clienților astfel încât aceștia să îmi viziteze magazinul? Răspunsul este simplu - pregătiți o ofertă de reduceri interesantă și creativă, precum Qpony. Qpony este o aplicație populară care împărtășește informații despre toate reducerile disponibile în prezent.

Mai 2015

Clienții din centrele comerciale au fost informați cu privire la reducerile disponibile în acel moment datorită aplicației Qpony. Pentru a atrage atenția celor care nu au avut încă ocazia să dea peste aplicație, compania a pregătit o acțiune specială de marketing.

SMSAPI

Marek Palka

Marek Palka

Partener strategic de afaceri

A fost o idee excelentă să trimitem codurile de reducere prin SMS, deoarece toți clienții din centrul comercial aveau telefoanele mobile chiar în buzunar. De aceea, aceștia puteau primi un SMS în câteva minute și îl puteau citi imediat.

SMSAPI

QPONY

În acest caz, trimiterea de SMS-uri a fost o cheie pentru atingerea obiectivului principal al campaniei - utilizarea codurilor de reducere în magazine.

SMSAPI

Rezultate

Campania a durat 10 zile. Aproape 180 de mesaje cu coduri de reducere personalizate și unice au fost trimise zilnic clienților. Mai mult, 80% dintre magazinele din centrele comerciale au fost mulțumite de campanie și și-au exprimat dorința de a o repeta.

10

Zilele campaniei

1800

mesaje trimise pe parcursul a 10 zile

80%

magazine din centrele comerciale mulțumite de campanie

reserved

3/10 cupoane de reducere utilizate

Campania pentru Reserved a fost derulată de o agenție interactivă zjednoczenie.com. Obiectivul principal al acesteia a fost creșterea vânzărilor în magazine, obținerea unui număr cât mai mare de adepți pe Facebook și extinderea bazei de date a newsletter-ului.

Martie 2012

Principalul obiectiv al Reserved a fost popularizarea codurilor de reducere în rândul clienților lor folosind două canale: e-mail și Facebook. Pentru a utiliza codul, clienții trebuiau să viziteze unul dintre magazinele cu versiunea tipărită a acestuia.

SMSAPI

Dorota Wójcik

Dorota Wójcik

Manager de cont cheie

În timp ce crea detaliile campaniei, agenția a observat că codurile tipărite ar putea să nu fie o soluție bună pentru toată lumea. Au decis să aibă o opțiune suplimentară de coduri prin SMS.

RESERVED

Participanții puteau primi codurile de reducere prin două canale diferite. Înscriindu-se pe Facebook, aceștia au primit SMS-uri cu o reducere de 25% în magazinele de papetărie.

SMSAPI

Au existat câțiva indicatori cheie de succes în cadrul campaniei - mesajele SMS au stabilit ritmul campaniei și au eliminat limitarea codurilor de reducere tipărite și problemele legate de aplicații.

SMSAPI

Rezultate

Campania a avut succes datorită mesajelor SMS care au conectat mai multe canale de comunicare diferite - e-mail, Facebook și cumpărături offline. În timpul campaniei, pagina de Facebook a câștigat 107 mii de utilizatori, iar baza de date 77 de mii de abonați. Dar asta nu este tot - cea mai mare realizare a fost rata de conversie din cupoane - 37,59% din toți clienții le-au folosit în timp ce se aflau în magazin. Mai mult de 3 din 10 participanți au decis o achiziție datorită acestora.

107 000

adepți suplimentari pe Facebook

77 000

abonați suplimentari la buletinul informativ

37,59%

conversion rate from coupons

3 din 10

participanți au folosit cupoane în magazine

cardio-watch

1200 de utilizatori noi în 10 minute

CardioWatch este o aplicație concepută pentru a măsura și analiza problemele cardiace. Scopul principal al campaniei a fost de a atrage atenția potențialilor utilizatori ai aplicației prin intermediul unui program TV matinal popular.

Septembrie 2015

Oskar Kiwic, fondatorul CardioWatch, a fost invitat să vorbească despre ideea sa în cadrul unui program matinal foarte popular de la televiziunea națională.

SMSAPI

Jan Wieczorkiewicz

Jan Wieczorkiewicz

COO

Într-o zi, la ora 7 dimineața, am primit un telefon surprinzător. Băieții de la CardioWatch m-au sunat cu o cerere foarte importantă: Știau că Oskar va vorbi despre aplicație la televiziunea națională în jurul orei 8:25, așa că aveau nevoie de un număr de mobil virtual pentru acea ocazie. Am organizat totul în doar câteva minute.

Septembrie 2015

Oskar le-a cerut telespectatorilor să se înscrie la testele gratuite CardioWatch prin SMS- trebuie doar să trimită un mesaj cu mențiunea "DA" la 4488.

Video

SMSAPI

Rezultate

CardioWatch a fost difuzată timp de aproximativ 10 minute. În timpul emisiunii, numărul de mesaje SMS a crescut rapid. În cele din urmă, CardioWatch a obținut 1200 de noi utilizatori dispuși să testeze aplicația.

10 minute

la televiziunea națională

1200

cereri primite prin SMS pe numărul de telefon mobil virtual

Szkla
szkla

Dublarea numărului de clienți care se întorc

Szkła.com este un lider al vânzărilor online de ochelari și lentile de contact în Europa Centrală și de Est. Principala piață a Szkła.com este Polonia și multe țări din UE. Principalele mărci ale companiei sunt Szkła.com, comerț electronic cu lentile de contact în Polonia și Kodano.pl, un comerț electronic cu ochelari, precum și un lanț de magazine tradiționale.

Mai 2018

Szkła.com pregătește peste 1.500 de colete cu lentile de contact pe zi. Marca prezice când clientul are nevoie de o pereche nouă. Datorită cooperării cu SMSAPI, trimite apoi un mesaj cu informația că trebuie comandat un set nou. Comunicarea bidirecțională prin SMS le permite clienților să comande lentile de contact răspunzând "Re-order" la numărul de recepție dat.

Szkła.com

Tomasz Serafin

Tomasz Serafin

Utilizăm comunicarea prin SMS pentru a stimula vânzările în Romania, Bulgaria, Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Lituania și Ungaria.

Video

SMSAPI
Subaru
subaru

Mesaje SMS de susținere a Raliului XV Subaru al Pleiadelor

Subaru Polonia organizează o dată pe an "Raliul Pleiadelor" în mai multe locuri diferite din Polonia. S.M.S.API sprijină Subaru Polonia în timpul evenimentului cu notificări prin SMS între organizatori, participanți și echipele de raliu.

Mai 2018

XV Rally of Pleiades a avut loc la sfârșitul lunii mai. 1200 de fani ai mărcii s-au întâlnit și au condus mașini Subaru pe diferite trasee: pista de curse rutiere, off-road și cele pentru amatori.

SMSAPI

Marek Oczkowski

Marek Oczkowski

Manager de cont cheie

SMSAPI sprijină Subaru Polonia în timpul evenimentului cu notificări prin SMS. Aceștia folosesc mesajele SMS pentru a trimite rapid informații organizatorice personalului, participanților și mai ales - echipelor de curse pentru a le avertiza cu privire la condițiile de drum

Video

SMSAPI

Rezultate

În timpul evenimentului, datorită mesajelor SMS, organizatorii au asigurat un flux clar de comunicare între participanți și organizatori. Un scurt mesaj text putea fi citit de fiecare echipă, ceea ce le-a permis să reacționeze imediat la modificările de pe traseu și să afle despre atracțiile suplimentare.

Doctors in Italy
doctors-in-italy

Nu mai căutați medici, trimiteți-le doar SMS-uri

Doctors in Italy este asociația italiană a medicilor vorbitori de limbă engleză, care promovează asistența medicală fără bariere lingvistice pentru călătorii internaționali. Aceștia oferă asistență medicală completă și de înaltă calitate pacienților de orice naționalitate.

Decembrie 2017

Medicii din Italia caută o soluție de comunicare care să permită asistență medicală rapidă pentru călători. O astfel de responsabilitate necesită o comunicare instantanee, mai ales fără conexiune Wi-Fi.

Doctors in Italy

Nadia Neytcheva

Nadia Neytcheva

SMS a rezolvat problema accesului dificil la rețele Wi-Fi în timpul călătoriilor. Pacienții pot solicita informații cruciale, cum ar fi adresa exactă a medicului din orașul în care se află sau unde se poate găsi farmacia cea mai apropiată de ei.

SMSAPI

Emilia Fifielska

Emilia Fifielska

Cred că SMSAPI este o soluție perfectă pentru toate întreprinderile din domeniul turismului pentru a comunica cu cei care nu au acces la internet. Atunci când călătorii au nevoie de un ajutor urgent, trebuie să acționeze rapid și să găsească cel mai apropiat medic în câteva secunde - datorită comunicării prin SMS, ei sunt întotdeauna în siguranță.

Doctors in Italy

Nadia Neytcheva

Nadia Neytcheva

Credem că un instrument precum SMSAPI este fundamental pentru toate activitățile legate de turism pentru a comunica cu cei care nu au acces la internet.

SMSAPI
Obido
obido

Stimulați vânzările cu un conținut personalizat

Obido.pl este o platformă modernă creată pentru persoanele care caută apartamente pe piața primară, care analizează cererea și oferta și pune în legătură dezvoltatorii cu potențialii clienți.

Septembrie 2017

Mesajele SMS în industria imobiliară sunt deosebit de utile în cazul ofertelor personalizate pe care clienții le caută. Atunci când se creează un cont pe Obido.pl, se răspunde la câteva întrebări importante despre parametrii de căutare, de exemplu, dimensiunea apartamentului, locația, scopul achiziției, tipul de finanțare. Datorită acestor informații, Obido.pl pregătește oferte personalizate.

Obido

Marian Bruliński

Marian Bruliński

În comunicarea de zi cu zi cu clientul, folosim chat-ul sau e-mail-ul, în funcție de ceea ce este mai convenabil. Uneori trebuie să ajungem la clienți cu o informație imediată și instantanee, de exemplu, despre o promoție interesantă sau despre o proprietate unică care poate dispărea foarte repede de pe piață. În acest caz, folosim SMSAPI, deoarece avem întotdeauna smartphone-uri cu noi, iar acest SMS. poate ajunge la client în orice moment și știm imediat că va fi citit.

Video

SMSAPI

Rezultate

Personalizarea este un element cheie al unei campanii SMS de succes. Doar mesajele care ajung la destinatar cu conținutul potrivit și la momentul potrivit vor contribui la succesul vânzărilor. Obido.pl analizează nevoile persoanelor interesate să cumpere o proprietate și personalizează ofertele în funcție de acestea. Datorită comunicării prin SMS, clienții pot reacționa rapid, astfel încât să nu piardă șansa de a cumpăra o proprietate.

nextbike
nextbike

Soluții mobile la Nextbike Polska

Nextbike este o companie germană care dezvoltă și exploatează sisteme publice de partajare a bicicletelor. Aceasta pune la dispoziție peste 30.000 de biciclete în Polonia, Germania și în alte câteva țări din întreaga lume, cum ar fi SUA, Regatul Unit, Noua Zeelandă, Polonia, Croația, Austria și Elveția.

Septembrie 2016

Obiectivul principal al Nextbike Polska este de a asigura mobilitatea locuitorilor din zonele urbane. Mobilitatea nu înseamnă doar biciclete, ci și o aplicație mobilă și comunicare directă prin e-mail și SMS.

NextBike Polska

Tomasz Wojtkiewicz

Tomasz Wojtkiewicz

Mesajele SMS sunt unul dintre elementele importante ale sistemului nostru de comunicare pentru a informa utilizatorii noștri despre planurile, modificările, noutățile și pentru a autoriza accesul la cont.

Video

SMSAPI

Rezultate

Mesajele SMS. pot îndeplini mai multe funcții în același timp. În cazul NextBike Polska, acestea sunt utilizate în principal pentru a transmite informații importante și ca metodă de autorizare a conectării. Un exemplu de sistem de bike-sharing arată că mesajele SMS pot funcționa în paralel cu aplicația mobilă și pot ajunge la cei care nu o pot utiliza.

Mercedes-Benz Garcarek
mercedes-benz-garcarek

Servicii extraordinare pentru clienți în industria auto

AutoPartner Garcarek este un dealer auto autorizat Mercedes-Benz, care a fost deja premiat cu titlul de dealer al anului în categoriile autoturisme, furgonete și camioane.

Martie 2017

Baza activității AutoPartner Garcarek este cea mai înaltă calitate a serviciilor oferite clienților potențiali și actuali. Însăși natura produselor companiei definește tonul de marketing. De aceea, SMS-ul a devenit canalul de comunicare preferat.

Mercedes-Benz Garcarek

Jarosław Żurkiewicz

Jarosław Żurkiewicz

Specialist în marketing la Mercedes-Benz Garcarek

Datorită caracterului personalizat al comunicării, mesajele SMS către clienți sunt eficiente în fiecare domeniu de activitate, atât în departamentul de piese auto, cât și în cel de accesorii, informații tehnice și conținut de marketing.

Video

SMSAPI

Rezultate

Mesajele SMS în industria auto funcționează în primul rând datorită caracterului privat al acestui canal. Mesajele ajung direct la destinatar și pot fi ușor de personalizat pentru a oferi conținut relevant într-un timp foarte scurt.

iTaxi
itaxi

SMS-urile ca parte a experienței de călătorie

iTaxi.pl este cea mai mare platformă din Polonia care pune în legătură pasagerii cu șoferii licențiați. Acoperă peste 150 de orașe, cu ajutorul căreia 10.000 de șoferi pot deservi aproape 15 milioane de polonezi.

August 2017

Pe lângă informațiile din sistem, iTaxi include SMS-ul ca parte a automatizării marketingului și a comunicării interne cu șoferii.

iTaxi

Dawid Olszta

Dawid Olszta

La iTaxi, știm că o călătorie cu taxiul face parte din experiența unui pasager. De fapt, atunci când pasagerul este în vacanță, călătoria sa începe într-un taxi. În primul rând, am folosit mesajele SMS ca notificări de preț. Ceea ce este important - am adăugat o încurajare, pentru a migra către aplicația mobilă.

Video

SMSAPI
Golf Channel Polska
golf-channel-polska

SMS-ul susține un eveniment sportiv

Am participat la un eveniment foarte interesant - Poland Long Drive Championships 2018. Nu am învățat doar secretele golfului - principala noastră sarcină a fost să asigurăm o comunicare fluentă între organizatori și participanți. Acestea sunt rezultatele.

August 2018

Pe 31 august, Golf Channel Poland a adunat fanii de golf la Poland Long Drive Championships 2018 pe hipodromul Służewiec din Varșovia.

SMSAPI

Tomasz Budzyński

Tomasz Budzyński

Manager de cont cheie

Organizarea unui astfel de eveniment necesită o pregătire îndelungată și o comunicare fără probleme, mai ales în mediul sportiv dinamic. Le-am oferit organizatorilor să folosească mesajele SMS pentru notificări instantanee cu privire la schimbări, pentru a ne asigura că fiecare jucător primește actualizări pe propriul telefon. De asemenea, mesajele SMS au fost folosite ca instrument de înregistrare și confirmare a prezenței lor.

GOLF CHANNEL

Marta Rosłaniec

Marta Rosłaniec

Manager, Golf Channel Polska

Datorită mesajelor SMS de la SMSAPI, fiecare jucător a primit notificarea automatizată cu programul. Astfel de informații ne-au ajutat foarte mult în timpul evenimentului. După campionat, am folosit, de asemenea, mesajele SMS pentru a le mulțumi participanților și pentru a-i invita să vizioneze un film de rezumat.

Video

SMSAPI

Rezultate

Fiecare participant la un eveniment a completat un formular de participare prin intermediul unui SMS de tip newsletter. În timpul campionatelor, jucătorii de golf au primit un SMS cu toate informațiile importante.

Gino Rossi
gino-rossi

Marketingul prin SMS ca suport pentru comerțul cu amănuntul și comerțul electronic

Gino Rossi este o marcă europeană de modă care operează în 6 țări din afara Poloniei. O mare parte din vânzările lor se bazează pe magazinul online. Pentru a-l promova, Gino Rossi se bazează pe marketingul prin SMS

Mai 2016

Wojciech Chochołowicz

Wojciech Chochołowicz

Administrator de Marketing Gino Rossi

Un mesaj SMS. este un instrument de marketing foarte important pentru Gino Rossi. Datorită acestei comunicări directe și rapide, putem fi în contact permanent cu clienții noștri și influența volumul vânzărilor - mai ales atunci când dorim să anunțăm reduceri sau reduceri speciale.

Iunie 2016

Marek Palka

Marek Palka

Partener strategic de afaceri

Comunicarea prin SMS este o extensie naturală a marketingului mărcii. Gino Rossi își adaptează comunicarea la preferințele grupului țintă, de aceea se bazează pe acest canal direct și fiabil.

Iulie 2016

Wojciech Chochołowicz

Wojciech Chochołowicz

Administrator de Marketing Gino Rossi

Marketingul prin SMS este unul dintre cele mai eficiente canale de marketing care poate influența semnificativ cifrele de vânzări. În același timp - este important să ne amintim că cele mai eficiente campaniile includ mai multe canale - de exemplu, campanie SMS & e-mail în același timp. Acest tip de activități aduce cele mai bune rezultate.

SMSAPI

Rezultate

Introducerea comunicărilor prin SMS este vizibilă în datele Google Analytics. Fiecare campanie crește traficul pe site-ul web și numărul de tranzacții finalizate. Mai mult, mesajele SMS au adus noi clienți în magazinele lor de vânzare cu amănuntul.

2x

mai mult trafic pe site-ul web

60%

număr mai mare de sesiuni

88%

creșterea numărului de vânzări online

edrone
edrone

Recuperarea coșurilor de cumpărături abandonate datorită SMS-ului

Edrone este un sistem CRM pentru comerțul electronic, datorită căruia magazinele își maximizează vânzările și cresc conversia. Această platformă de Social CRM vă permite să cunoașteți utilizatorii care nu finalizează achiziția și propune scenarii de vânzare relevante care influențează retenția vizitatorilor. Pe lângă magazinele online poloneze, în portofoliul edrone se află companii din peste 70 de țări din întreaga lume.

Octombrie 2017

Edrone și SMSAPI pregătesc o integrare care permite clienților edrone să includă canalul SMS în scenariile de stimulare a vânzărilor în cazul coșurilor de cumpărături abandonate.

edrone

Michał Blak

Michał Blak

Mulțumită prietenilor noștri de la SMSAPI, comerțul electronic poate recupera coșurile abandonate și prin SMS, de exemplu, prin trimiterea unui mesaj text pentru a reaminti despre coșul abandonat cu toate informațiile necesare pentru finalizarea achiziției.

Video

SMSAPI
TEDx
tedx

Biletele s-au epuizat la 30 de minute după campania prin SMS

TEDx sunt evenimente independente de tip TED, care pot fi organizate de oricine care obține o licență gratuită de la organizația internațională TED. Ideea principală a evenimentelor este de a implica comunitatea și de a motiva să facă schimbări în viață. Anual, TEDxKatowice reunește +800 de participanți la 4 evenimente pentru a asculta vorbitorii care împărtășesc idei ce merită răspândite.

Martie 2018

Karola Stachowicz

Karola Stachowicz

Coordonator TEDxKatowice

Cerințele GDPR ne-au determinat să ne actualizăm baza de date a buletinului de știri prin e-mail. Ne-am dorit ca aceasta să includă participanții noștri cei mai implicați și să fie instrumentul pentru a ne construi propria comunitate TEDxKatowice.

Aprilie 2018

Andrzej Ogonowski

Andrzej Ogonowski

Director de brand și PR, SMSAPI

Noile cerințe GDPR au obligat organizatorii de evenimente să se uite la datele lor. Noua reglementare legală a fost un moment bun pentru a construi noi baze de clienți calificativi. Din acest motiv, am recomandat TEDxKatowice să folosească Newsletter S.M.S. și să colecteze numere de telefon pentru viitoarea comnunicare.

Mai 2018

GDPR a intrat în vigoare - baza de date TEDxKatowice a fost actualizată până la data de 25 mai - organizatorii au trimis o campanie de e-mail către vechea bază de date cu un link către Newsletter S.M.S. și au cerut numele, numărul de telefon și adresa de e-mail. În prezent, baza de date conține +500 de înregistrări și încă mai crește.

Iulie 2018

Prima campanie S.M.S. - Prima campanie SMS cu un scurt link către site-ul evenimentului a generat 88% CTR (click-through rate) și a stimulat vânzările de bilete până la 30 de minute după campanie.

August 2018

Baza de date a clienților TEDxKatowice este în continuare în creștere și fiecare destinatar primește în mod regulat link-ul Opt-Out pentru a renunța la newsletter. Până în prezent, nimeni nu s-a dezabonat de la această comunicare - înseamnă că organizatorii au construit o bază de date de înaltă calitate a destinatarilor loiali.

SMSAPI

Rezultate

Actualizarea bazei de date a făcut-o mai valoroasă și mai orientată către clienți. Organizatorii au folosit campanii prin S.M.S. cu un link prescurtat pentru a-i determina pe destinatari să cumpere biletul direct de pe telefonul lor în câteva secunde. În prezent, baza de date a buletinului informativ TEDxKatowice conține mai mult de 500 de numere, CTR-ul mediu este egal cu 44%, iar vânzarea tichetelor durează doar 30 de minute.

88% CTR

din prima campanie

30 de minute

pentru a vinde toate biletele

90%

prezență

ANSWEAR
answear

Rata de conversie cu 124% mai mare

Answear este un magazin de comerț electronic multibrand cu peste 200 de mărci și mii de produse în oferta lor. Campania a fost creată pentru a îndeplini două obiective principale: să atragă atenția asupra unei oferte speciale de Black Friday și să stimuleze recunoașterea mărcilor Medicine și Mango.

Octombrie 2013

Wojciech Tomaszewski

Wojciech Tomaszewski

Director de marketing și comerț electronic

Am ales SMSAPI pentru a comunica cu Clienții noștri în două moduri - pentru a trimite mesaje de tranzacționare și în scopuri de marketing.

SMSAPI

Marek Palka

Marek Palka

Partener strategic de afaceri

Prima măsură pe care am luat-o împreună cu Answear a fost să le extindem baza de date a clienților. Am lansat aplicația noastră de Facebook pe pagina de fani Answear, astfel încât fiecare client să se poată înregistra și să fie în contact permanent cu brandul.

Black Friday 2014

Printre numeroasele campanii de succes pe care Answear le-a creat, există una specială: toți clienții au primit SMS-uri cu o ofertă specială de Black Friday: 30% reducere la Mango și 40% reducere la mărcile Medicine. Fiecare mesaj SMS conținea un scurt link care redirecționa către magazinul nostru online.

Noiembrie 2014

Wojciech Tomaszewski

Wojciech Tomaszewski

Director de marketing și comerț electronic

Am ales să ne contactăm clienții prin SMS deoarece știm cât de importantă este mesageria SMS pentru comunicarea de zi cu zi, folosim această soluție de câteva ori pe an pentru cele mai importante campanii ale noastre. De obicei, combinăm câteva canale pentru a ne crește rata de conversie, știm din experiență că utilizarea atât a e-mailului, cât și a SMS-ului duce la venituri cu 30% mai mari în urma unei campanii.

Video

SMSAPI

Rezultate

Mesajele S.M.S. au fost trimise la 30 de mii de clienți, aproape o mie au dat click pe link și au vizitat site-ul Answear. CTR (Click Through Rate) a crescut cu 3%. Procentul de utilizatori care au dat click pe link - rata de conversie - este cea mai bună dovadă a succesului campaniei. Rata a fost cu 124% mai mare decât în cazul oricărui alt canal de marketing.

30 000

mesaje trimise

3%

CTR

124%

rată de conversie mai mare în comparație cu alte canale

Qpony
qpony

180 de oferte personalizate pe zi

Mulți proprietari de magazine din centrele comerciale se întreabă: Cum pot să atrag atenția clienților astfel încât aceștia să îmi viziteze magazinul? Răspunsul este simplu - pregătiți o ofertă de reduceri interesantă și creativă, precum Qpony. Qpony este o aplicație populară care împărtășește informații despre toate reducerile disponibile în prezent.

Mai 2015

Clienții din centrele comerciale au fost informați cu privire la reducerile disponibile în acel moment datorită aplicației Qpony. Pentru a atrage atenția celor care nu au avut încă ocazia să dea peste aplicație, compania a pregătit o acțiune specială de marketing.

SMSAPI

Marek Palka

Marek Palka

Partener strategic de afaceri

A fost o idee excelentă să trimitem codurile de reducere prin SMS, deoarece toți clienții din centrul comercial aveau telefoanele mobile chiar în buzunar. De aceea, aceștia puteau primi un SMS în câteva minute și îl puteau citi imediat.

SMSAPI

QPONY

În acest caz, trimiterea de SMS-uri a fost o cheie pentru atingerea obiectivului principal al campaniei - utilizarea codurilor de reducere în magazine.

SMSAPI

Rezultate

Campania a durat 10 zile. Aproape 180 de mesaje cu coduri de reducere personalizate și unice au fost trimise zilnic clienților. Mai mult, 80% dintre magazinele din centrele comerciale au fost mulțumite de campanie și și-au exprimat dorința de a o repeta.

10

Zilele campaniei

1800

mesaje trimise pe parcursul a 10 zile

80%

magazine din centrele comerciale mulțumite de campanie

Reserved
reserved

3/10 cupoane de reducere utilizate

Campania pentru Reserved a fost derulată de o agenție interactivă zjednoczenie.com. Obiectivul principal al acesteia a fost creșterea vânzărilor în magazine, obținerea unui număr cât mai mare de adepți pe Facebook și extinderea bazei de date a newsletter-ului.

Martie 2012

Principalul obiectiv al Reserved a fost popularizarea codurilor de reducere în rândul clienților lor folosind două canale: e-mail și Facebook. Pentru a utiliza codul, clienții trebuiau să viziteze unul dintre magazinele cu versiunea tipărită a acestuia.

SMSAPI

Dorota Wójcik

Dorota Wójcik

Manager de cont cheie

În timp ce crea detaliile campaniei, agenția a observat că codurile tipărite ar putea să nu fie o soluție bună pentru toată lumea. Au decis să aibă o opțiune suplimentară de coduri prin SMS.

RESERVED

Participanții puteau primi codurile de reducere prin două canale diferite. Înscriindu-se pe Facebook, aceștia au primit SMS-uri cu o reducere de 25% în magazinele de papetărie.

SMSAPI

Au existat câțiva indicatori cheie de succes în cadrul campaniei - mesajele SMS au stabilit ritmul campaniei și au eliminat limitarea codurilor de reducere tipărite și problemele legate de aplicații.

SMSAPI

Rezultate

Campania a avut succes datorită mesajelor SMS care au conectat mai multe canale de comunicare diferite - e-mail, Facebook și cumpărături offline. În timpul campaniei, pagina de Facebook a câștigat 107 mii de utilizatori, iar baza de date 77 de mii de abonați. Dar asta nu este tot - cea mai mare realizare a fost rata de conversie din cupoane - 37,59% din toți clienții le-au folosit în timp ce se aflau în magazin. Mai mult de 3 din 10 participanți au decis o achiziție datorită acestora.

107 000

adepți suplimentari pe Facebook

77 000

abonați suplimentari la buletinul informativ

37,59%

conversion rate from coupons

3 din 10

participanți au folosit cupoane în magazine

CardioWatch
cardio-watch

1200 de utilizatori noi în 10 minute

CardioWatch este o aplicație concepută pentru a măsura și analiza problemele cardiace. Scopul principal al campaniei a fost de a atrage atenția potențialilor utilizatori ai aplicației prin intermediul unui program TV matinal popular.

Septembrie 2015

Oskar Kiwic, fondatorul CardioWatch, a fost invitat să vorbească despre ideea sa în cadrul unui program matinal foarte popular de la televiziunea națională.

SMSAPI

Jan Wieczorkiewicz

Jan Wieczorkiewicz

COO

Într-o zi, la ora 7 dimineața, am primit un telefon surprinzător. Băieții de la CardioWatch m-au sunat cu o cerere foarte importantă: Știau că Oskar va vorbi despre aplicație la televiziunea națională în jurul orei 8:25, așa că aveau nevoie de un număr de mobil virtual pentru acea ocazie. Am organizat totul în doar câteva minute.

Septembrie 2015

Oskar le-a cerut telespectatorilor să se înscrie la testele gratuite CardioWatch prin SMS- trebuie doar să trimită un mesaj cu mențiunea "DA" la 4488.

Video

SMSAPI

Rezultate

CardioWatch a fost difuzată timp de aproximativ 10 minute. În timpul emisiunii, numărul de mesaje SMS a crescut rapid. În cele din urmă, CardioWatch a obținut 1200 de noi utilizatori dispuși să testeze aplicația.

10 minute

la televiziunea națională

1200

cereri primite prin SMS pe numărul de telefon mobil virtual

Împărtășește-ți povestea

Dacă doriți să împărtășiți povestea dvs. de succes cu SMS-uri, contactați-ne!

Contact

Înregistrează-te gratuit

Înregistrați-vă timp de 30 de secunde și primiți un SMS gratuit ca început!

Creați un cont