SMS marketing

Explorați potențialul inepuizabil al marketingului SMS eficient pentru întreprinderi.

  • Desfășurați activități de marketing prin text în termenii dvs.
  • Descoperiți cele mai bune practici și instrumente de marketing prin SMS.
  • Testați, observați rezultatele și îmbunătățiți mesajele de marketing.
  • Extindeți-vă afacerea pe canalul mobil.

Înregistrați-vă timp de 30 de secunde și primiți un SMS gratuit ca început!

Definiția marketingului prin SMS

Marketingul prin SMS constă în mesaje text care conțin reclame, promoții și alte forme de încurajare pentru a profita de oferte speciale. Eficacitatea campaniilor de marketing prin SMS, inclusiv a textelor de marketing, este direct legată de calitatea bazei de date și de respectarea vieții private a destinatarilor. Nu uitați că toți destinatarii trebuie să își dea acordul cu privire la prelucrarea datelor în scopuri de marketing (consultați GDPR consent template for SMS marketing).

Marketingul prin SMS constă atât în trimiterea de mesaje text în masă, cât și în mesaje promoționale personalizate către un grup selectat de destinatari. Citiți mai departe pentru a afla cum să realizați un marketing prin SMS eficient.

SMS marketing - beneficii pentru afacerea dumneavoastră

  • Serviciile de marketing prin SMS înseamnă că se fac mai multe achiziții pe canalul mobil.
  • SMS-urile de masă se traduc prin creșterea traficului către magazinul, site-ul web (landing pages) sau aplicația companiei.
  • Marketingul prin SMS îmbunătățește raportul LTV (lifetime value) al clienților.
  • Automatizarea marketingului devine mai ușoară prin integrarea cu sistemele de comerț electronic, automatizare a marketingului, CRM, CDP sau ERP.
  • Utilizarea software-ului de marketing prin SMS poate eficientiza și mai mult eforturile de marketing, permițând comunicarea personalizată și oferind informații valoroase despre comportamentul clienților.
  • Mesajele regulate influențează construirea loialității și angajamentului potențialului client.
  • Platforma de marketing prin mesaje text permite, de asemenea, realizarea rapidă de sondaje NPS și de satisfacție.
  • Cinci oportunități de a vă construi baza de contacte

  • 1. Cumpărături online

    Comerțul electronic este deja m-commerce. Profitați de datele clienților din sistemele de automatizare a marketingului și CDP pentru a dezvolta strategii de marketing cuprinzătoare care integrează SMS-urile cu alte tactici de marketing. O achiziție reușită într-un magazin online este un moment excelent pentru a invita clienții să se aboneze la mesaje text cu oferte exclusive.

  • 2. Cumpărături

    Facem cumpărături cu smartphone-urile în mână, comparând și căutând chilipiruri. Ajungeți direct la telefoanele mobile ale clienților cu ofertele dvs. - instalați o tabletă cu un formular la casa de marcat și încurajați-i să se înscrie pentru SMS marketing în magazine sau unități de servicii.

  • 3. Cluburi de fidelitate

    Lansați un nou canal de comunicare cu cei mai fideli clienți ai mărcii dvs. Serviciile SMS promovează produse și furnizează conținut adaptat nevoilor și obiceiurilor publicului restrâns al programelor de fidelizare a clienților.

  • 4. Social media, outdoor și media tradițională

    Sunt social media, presa, radioul, televiziunea sau publicitatea de format mare surse bune de noi clienți? Campaniile creative, CSR și concursurile axate pe interacțiune și implicare sunt instrumentele dvs. pentru a-i obține.

  • 5. Expoziții comerciale, conferințe, evenimente de masă

    Concentrați atenția asupra mărcii dvs. în cadrul evenimentelor de masă și adunați contactele potențialilor clienți și parteneri de afaceri în locul cărților de vizită. Implementarea campaniilor de SMS marketing țintit poate îmbunătăți semnificativ implicarea și ROI. Adăugați mesaje text scurte la mixul de comunicare înainte, în timpul și după eveniment.

Gateway de mesagerie text pentru întreprinderi

O poartă profesională de mesagerie este mai mult decât marketing prin text, MMS și VMS! Vedeți ce altceva puteți obține înregistrându-vă la SMSAPI.

  • Send text message marketing anywhere in the world

    Trimiteți mesaje text de marketing oriunde în lume

    Mesageria text este standardul de aur, deoarece fiecare telefon și smartphone poate primi și trimite mesaje. Noi abonați din întreaga lume sunt la îndemâna campaniilor dumneavoastră. Tot ce trebuie să faceți este să le cereți numerele de telefon, să consimtă la SMS marketing, să le aflați preferințele de cumpărare și să îi convingeți să cumpere.

  • Automate SMS notifications, payment reminders and 2FA codes

    Automatizați notificările SMS, memento-urile de plată și codurile 2FA

    Campaniile dvs. de marketing prin SMS sunt doar primul pas. După o vânzare reușită, este timpul pentru un serviciu exemplar pentru clienți - notificări. Combinați serviciul dvs. de SMS marketing cu instrumentele dvs. de comerț electronic și CRM și trimiteți mesaje text cu privire la probleme importante, reamintiri de programări, schimbări bruște, statusul comenzilor, livrări și reclamații.

    Veți rula notificări SMS în peste 200 de sisteme integrate cu SMSAPI și prin crearea conexiunii dvs. cu SMS API. De asemenea, oferim o soluție la cheie care îmbunătățește securitatea autentificării. Explorați SMS Authenticator, cu ajutorul căruia veți activa SMS ca o componentă de autorizare pentru a transmite coduri de verificare.

  • Text message marketing is compliant with GDPR

    Marketingul prin mesaje text este conform cu GDPR

    Ca orice altă metodă de comunicare a vânzărilor, campania de marketing prin SMS include oferte și promoții și intră sub incidența normelor Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR). Prin urmare, înainte de a trimite mesaje SMS clienților dumneavoastră, asigurați-vă că aveți consimțământul de prelucrare a datelor în scopuri de marketing. Cel mai simplu mod de a face acest lucru este în etapa de obținere a unui număr de telefon - adăugați o casetă de selectare cu consimțământul GDPR pentru a trimite SMS-uri de marketing.

  • Instrumente de marketing prin SMS pentru creșterea implicării clienților

    Conținutul unui mesaj SMS este de doar 160 de caractere, fără imagini, clipuri video sau sunete. Cu toate acestea, practica dovedește că acest lucru este suficient pentru a crea mesaje atractive. Consultați instrumentele pe care le aveți la dispoziție pentru campania dvs. SMS.

    • Câmpul expeditorului mesajului text (branding SMS)

      Asigurați recunoașterea mărcii - setați numele companiei în loc de număr. Dintr-o singură lovitură, vă veți îmbunătăți campania SMS și veți crește implicarea, rata de conversie, rata de deschidere a SMS-urilor (open rate) și rata de clic pe link (CTR). În plus, destinatarul mesajului va vedea marca în bara de notificare. Cu toate acestea, nu puteți răspunde la mesaje cu ID-ul dvs. de expeditor. Brandingul SMS este gratuit.

      Câmpul expeditorului mesajului text (branding SMS)
    • Primiți mesaje SMS online

      Comunicarea bidirecțională prin SMS vă permite să faceți schimb de informații cu clienții dumneavoastră. Desfășurați activități creative de marketing, NPS și sondaje de satisfacție. Gestionați comenzile și programările prin SMS. Clienții dvs. nu vor plăti suplimentar pentru trimiterea mesajelor.

      Oferim numere de primire SMS în două formate: 9 sau 4-5 cifre. Utilizați un cod scurt sau un număr SMS scurt pentru a vă extinde baza de audiență și pentru a găsi noi clienți pe rețelele sociale și în mediile tradiționale, cum ar fi panourile publicitare, presa, radioul sau televiziunea.

      Primiți mesaje SMS online
    • Mesaje personalizate

      Îmbunătățiți conținutul SMS-urilor de marketing cu parametri dinamici - variabilele pe care software-ul de marketing prin SMS le înlocuiește cu informațiile corespunzătoare. Adăugați un nume, o categorie de produse preferate sau o adresă și trimiteți o campanie SMS personalizată. Personalizarea conținutului este o soluție excelentă, motiv pentru care majoritatea companiilor adaptează mesajele la potențialul client.

      Mesaje personalizate
    • Mesaje SMS în masă cu link-uri scurte

      Fiecare telefon primește și trimite mesaje text chiar și fără acces la internet. Linkurile scurtate vă vor ajuta să vă ghidați potențialii clienți înapoi la site-ul dvs. web. Scurtarea linkurilor economisește caractere valoroase, introduce analiza traficului și, cel mai important, redirecționează destinatarii către o pagină de produs cu oferta specială.

      Publicitatea prin SMS se mândrește cu una dintre cele mai mari rate CTR (link click-through rates) - nu ratați această oportunitate. Nu uitați să precedați linkul scurtat cu un apel la acțiune (CTA) pentru a atrage clienții.

      Mesaje SMS în masă cu link-uri scurte
    • Conținut SMS: valori unice și coduri de reducere

      Cum poate fi îmbunătățită eficiența unei campanii SMS? Includeți în conținutul mesajului coduri de reducere, memento-uri despre noi oferte, promoții la produse complementare sau oferiți livrare gratuită. Analizați rata de utilizare a codurilor de reducere și obțineți informații despre eficiența marketingului prin SMS.

      Conținut SMS: valori unice și coduri de reducere
    • Programe de fidelizare prin SMS

      Marketingul mobil prin SMS ajunge direct la clienți, ocolind marketingul prin e-mail de tip spam și zidurile rețelelor sociale supraîncărcate cu conținut. Este o șansă de a obține conversii de la clienții fideli. Creați un program de fidelizare prin SMS și trimiteți reduceri exclusive, oferte și știri clienților înscriși în programele de fidelizare.

      Programe de fidelizare prin SMS
    • Marketingul de conținut: teama de a pierde mecanismul și multe altele

      Majoritatea mesajelor SMS sunt citite la cinci minute după livrare. Acesta este motivul pentru care puteți utiliza cu succes campanii promoționale cu un termen de valabilitate scurt. Folosiți FOMO (fear of missing out) și alte mecanisme pentru a crește rata de răspuns. Limitați promoția la câteva ore, scrieți un apel la acțiune (CTA), selectați cu precizie grupul și programați mesajele și urmăriți creșterea coloanelor de vânzări.

      Marketingul de conținut: teama de a pierde mecanismul și multe altele
    • Direcționarea marketingului prin mesaje text

      Datele din sistemele de vânzări și marketing online sunt baza pentru restrângerea grupurilor de public, adică pentru o mai bună direcționare a marketingului prin SMS. Utilizați-le pentru a crea mesaje adaptate scopurilor și obiectivelor campaniei SMS. Trimiterea de mesaje direcționate este un alt pas către îmbunătățirea indicatorilor cheie de performanță.

      Direcționarea marketingului prin mesaje text
    • Sondaje, sondaje și sondaje prin SMS

      Sondajele prin SMS sunt o modalitate populară de a crește recunoașterea mărcii și de a construi o bază de audiență în toate sectoarele. Utilizați-le la evenimente, în mass-media sau pe site-ul dvs. web. Puteți sonda satisfacția clienților în două moduri: trimiteți un mesaj cu un link către un sondaj sau utilizați un număr de primire. A doua opțiune este mai rapidă și mai convenabilă - trebuie doar să scrieți înapoi la SMS.

      Sondaje, sondaje și sondaje prin SMS
    • Sistem de excludere prin SMS (Unsubsc.me)

      Abonarea la comunicarea prin SMS a unei companii nu este o decizie pe viață. Noi oferim un instrument gata făcut pentru ca clienții dvs. să se dezaboneze din baza de date de contact. Faceți cunoștință cu Unsubsc.me - sistemul nostru de renunțare la SMS-uri. Tot ce trebuie să facă destinatarul este să facă clic pe link pentru a opri viitoarele mesaje text. Instrumentul vă va ajuta, de asemenea, să eliminați simultan din baza dvs. mulți destinatari dezinteresați.

      Sistem de excludere prin SMS (Unsubsc.me)

    Mesaje de marketing SMS eficiente - cercetarea și analiza campaniei

    Aflați care sunt cei opt factori prin care veți determina și măsura eficiența marketingului prin SMS.

    • Livrabilitatea - principalul factor determinant al eficacității marketingului prin mesaje text. În cazul SMSAPI, aceasta este de 99,9%. Debitul platformei noastre SMS este de peste 6 milioane de mesaje pe oră. Chiar și cea mai mare campanie de SMS în masă va ajunge pe telefoanele mobile ale clienților în câteva secunde.
    • Calitatea bazei de date - modul în care obțineți contactele și actualitatea datelor dvs. sunt fundamentale pentru eficiența expedierilor dvs. Optimizați comunicațiile prin SMS prin curățarea periodică a grupurilor de destinatari.
    • Rata de deschidere - rata de deschidere a mesajelor este un indicator de bază al eficienței acestui canal de comunicare. Rata de deschidere a mesajelor text este de 69% în primele cinci minute. Factorii suplimentari care afectează rata de deschidere a eforturilor dvs. de marketing sunt suprasolicitarea, frecvența de trimitere, timpul de livrare și istoricul comunicării.
    • CTR al linkurilor - destinatarii sunt dornici să facă clic pe linkurile din conținutul SMS-ului atâta timp cât transmiteți corect beneficiile accesării site-ului.
    • Rata de renunțare - utilizați mecanismul de renunțare prin SMS pentru a vedea dacă conținutul dvs. este într-adevăr adaptat grupurilor dvs. de public.
    • Traficul pe site - o creștere a traficului de pe dispozitive mobile la scurt timp după o trimitere masivă de mesaje SMS de marketing este primul semn al unei campanii promoționale de succes. Un link scurt în codul de urmărire UTM va permite o analiză aprofundată a eficienței marketingului prin SMS. Verificați comportamentul utilizatorului și traseul clientului de la SMS la conversie și mai departe.
    • Conversia - o creștere a vânzărilor sau a conversiilor după o campanie SMS este un semn că mesajele dvs. își ating țintele.
    • Indicatorul NPS - programați sondaje periodice de loialitate SMS NPS și observați schimbările în atitudinea clienților.

    Marketing prin mesaje text - mărturii

    Lukasz Gapa

    Auto awa

    Lukasz Gapa

    Campanii SMS și crearea de relații

    Prin colaborarea cu SMSAPI, ajungem rapid și direct la publicul nostru. Oferim o reducere mai rar decât mai des și, în același timp, căutăm situații în care putem adăuga ceva din partea noastră. Este cu siguranță mai ieftin și mai ușor să păstrăm clienții existenți decât să dobândim constant clienți noi. Este foarte simplu - dacă obțineți o dată un client, cu care reușiți să construiți o relație pozitivă - veți câștiga mai mult.
    Wojciech Chocholowicz

    Gino Rossi

    Wojciech Chocholowicz

    Comunicare multicanal cu clienții

    Mesajele SMS sunt un instrument esențial în activitățile de marketing ale Gino Rossi. Contactul constant cu clienții noștri are un impact real asupra volumului vânzărilor. Mesajele confirmă faptul că SMS este unul dintre cele mai performante canale de comunicare de marketing. Cu toate acestea, merită să ne amintim că este necesar să combinăm canale precum SMS cu e-mailul pentru a asigura efecte maxime. Astfel de campanii aduc cele mai bune rezultate.
    Wojciech Tomaszewski

    Answear.com

    Wojciech Tomaszewski

    Avantajele campaniilor de marketing prin SMS

    Am ales canalul SMS datorită relației personale pe care o creează cu destinatarul. Folosim mesageria pentru campanii mai mari de câteva ori pe an și, pentru a crește eficiența campaniei, combinăm simultan alte canale de marketing, ceea ce afectează în mod cert conversia. Experiența noastră arată că campaniile care combină e-mailul și SMS-ul pot obține rezultate cu până la 30% mai mari.

    Cum să trimiteți o campanie de marketing prin SMS?

    Efectuați SMS marketing după bunul dvs. plac: direct din panoul pentru clienți SMSAPI, utilizând caracteristicile de automatizare ale unui sistem integrat sau prin conexiunea dvs. la interfața SMS API. Cum să începeți?

      SMS marketing în șase pași:

    • Creați un cont de test gratuit (înregistrare rapidă)
    • Verificați datele companiei dvs.
    • Configurați câmpul expeditorului SMS
    • Pregătiți o bază de date cu contacte și consimțăminte GDPR
    • Creați conținut SMS atractiv
    • Trimiteți campanii SMS clienților dvs.

    Înregistrează-te gratuit

    Înregistrați-vă timp de 30 de secunde și primiți un SMS gratuit ca început!

    Creați un cont